I think a weekend would be best and the hackrspace sound great.
Greeting
Tim Maks
Verzonden vanaf Samsung-tablet.
-------- Oorspronkelijk bericht --------
Van: Martijn <martijn...@gmail.com>
Datum: 21-07-2015 13:26 (GMT+01:00)
Aan: communi...@lists.mozilla.org
Cc: Dutch Community <mozilla-com...@lists.mozilla.org>
Onderwerp: Re: [Dutch Mozilla] MozCoffee