cum se trimite în Thunderbird un mesaj pus la coadă ?

Cristian Secară

Jul 4, 2021, 11:05:54 AM7/4/21
to mozil...@googlegroups.com
Obișnuiesc să pun mesajele mai întâi la coadă și abia pe urmă să le dau 'Trimite'. Cum se poate asta în Thunderbird ? Că după ce pun mesajul la coadă nu văd niciun buton sau meniu care să zică Trimite. E adevărat că dacă închid programul și îl redeschid îmi zice la un moment dat că am mesaje încă netrimise și mă invită să le trimit, dar asta nu este o soluție.

(am instalat acum Thunderbird cu scop de test; eu folosesc în principal Claws Mail, unde butoanele pentru scopul descris sunt evidente)

Cristi

--
Cristian Secară
https://www.secarica.ro

Cristian Secară

Jul 4, 2021, 1:30:41 PM7/4/21
to mozil...@googlegroups.com
În data de Sun, 4 Jul 2021 18:05:43 +0300, Cristian Secară a scris:

> Obișnuiesc să pun mesajele mai întâi la coadă și abia pe urmă să le
> dau 'Trimite'. Cum se poate asta în Thunderbird ? Că după ce pun
> mesajul la coadă nu văd niciun buton sau meniu care să zică Trimite.

Mă rog, observ acum că există un meniu contextual „Trimite mesajele neexpediate” peste dosarul de mesaje puse la coadă. Mai bun decât nimic, dar mă așteptam să existe un *buton* pentru asta pe bara de meniu.