Thunderbird nu merge cu unele conturi de e-mail

Florian Ionașcu

Jan 18, 2020, 8:14:40 AM1/18/20
to Comunitatea românească Mozilla
Salut!
Am mai multe conturi de e-mail setate în Thunderbird, însă de pe conturile de Hotmail și de Gmail, nu mai pot trimite/primi mesaje. Astăzi am încercat să trimit un mesaj de pe contul de Gmail și pur și simplu nu a mers. Apare următoarea eroare:
„Trimiterea mesajului a eșuat.
Mesajul nu a putut fi trimis deoarece conexiunea la serverul de trimitere (SMTP) smtp.gmail.com a expirat. Încearcă din nou”.
Când am văzut că nu merge nici de pe cel de Hotmail, m-am decis să șterg din client unul dintre cele două conturi și să mă reconectez. Zis și făcut, însă când am introdus datele, clientul pur și simplu nu a mai vrut să se conecteze la el.
Folosesc ultima versiune de Thunderbird, iar cu celelalte conturi pe care le am setate nu am probleme.
Am cele două conturi setate și în alți clienți de poștă electronică, iar acolo nu sunt probleme. Să fie acest update de vină?

Cosmin Tanczel

Jan 19, 2020, 9:14:46 AM1/19/20
to Comunitatea românească Mozilla
Salut Florian,

Poti pune un screenshot cu setarile pt. incoming si outgoing server ?

Parca Gmail foloseste 993 SSL/TLS pt. Incoiming (IMAP) si 587 SSL/TLS pt. Outgoing (SMTPS)

Merci,

Florian Ionașcu

Jan 19, 2020, 11:30:09 AM1/19/20
to mozil...@googlegroups.com
Salut! Din fericire nu mai este nevoie, am rezolvat. Merci oricum!

Trimis de pe iPhone‑ul meu
--
Ați primit acest mesaj deoarece sunteți abonat(ă) la grupul „Comunitatea românească Mozilla” din Grupuri Google.
Pentru a vă dezabona de la acest grup și pentru a nu mai primi e-mailuri de la acesta, trimiteți un e-mail la adresa mozilla-ro+...@googlegroups.com.

Cosmin Tanczel

Jan 20, 2020, 5:55:07 AM1/20/20
to Comunitatea românească Mozilla
Salut,

Pai ar fi bine sa ne spui si cum, in caz ca mai are cineva nevoie de informatia asta.

Merci!

Pe 19 ian. 2020, la 16:14, Cosmin Tanczel <cosmin....@gmail.com> a scris: