Migrare site mozilla.ro catre o platforma noua

Dumitru Gherman

Oct 16, 2016, 10:18:54 PM10/16/16
to mozil...@googlegroups.com
Salutare,
Am niste noutati legate de site-ul comunitatii Mozilla Romania.
Am fost contactat de catre Yousef Alam zilele trecute cu propunerea de a renunta la VPS-ul ce-l avem la OVH si sa mutam site-ul Wordpress pe o noua platforma Apache Mesos in AWS.
Mutarea va aduce beneficii financiare pentru Mozilla si va fi mai usor de a administra si aduce sub aceeasi umbrela toate site-urile comunitatilor. Plus, site-ul va fi intr-o infrastructura mult mai stabila decat e acum.
Mozilla Community IT se va ocupa de mentenanta platformei Wordpress (incluzand update-uri de securitate) si orice site-uri statice daca vom dori in viitor.
Din punctul de vedere al site-ului nu vom pierde nimic: va fi acelasi site cu aceeasi administratori si editori. Mutarea va fi facuta fara nicio intrerupere a functionarii site-ului.
Tinand cont ca de cand avem serverul la OVH eu m-am ocupat 99% de mentenanta lui, suport aceasta mutare: site-ul va fi mult mai stabil decat e acum pe un singur server. Plus va insemna mai putin de lucru pentru mine :)
Yousef si cu mine vom testa site-ul pe noua platforma inainte de mutarea oficiala ca sa ne asiguram ca totul merge cel putin la fel de bine ca si acum. Daca cineva doreste sa testeze (chiar va incurajez sa o faceti!) contactati-ma direct pentru detalii.
O sa revin cu un email cand data mutarii va fi finalizata.
Numai bine,
---
Dumitru

Cosmin Tanczel

Oct 17, 2016, 2:14:25 AM10/17/16
to mozil...@googlegroups.com

+

--
Ați primit acest mesaj deoarece sunteți abonat(ă) la grupul „Comunitatea românească Mozilla” din Grupuri Google.
Pentru a vă dezabona de la acest grup și pentru a nu mai primi e-mailuri de la acesta, trimiteți un e-mail la adresa mozilla-ro+...@googlegroups.com.

Regards,
Cosmin Tanczel