1.چرا جشنواره در قالب همایش های ملی بهداشت محیط ایران برگزار نمیشود؟
2.نحوه داوری در جشنواره به چه شکلی است؟
3.آیا اشتباهات داوری همایشهای ملی بهداشت محیط در داوری جشنواره نیز تکرار میشود؟
4.مرجع اعتراض به داوری مقالات کیست؟
5.سایت جشنواره کجاست؟؟؟
6.آرم و پوستر جشنواره ....؟؟
و...؟