مادر مجید توکلی: اگر امروز به داد مجید نرسید، فردا که در زندان جانش را از دست داد دیگر خیلی دیر است

گروه دانشجویی موج سبز

to mowje-sabz ئخص لقخعح group

ابتدا شما را نادیده می گیرند. سپس به شما می خندند، بعد با شما مبارزه می کنند. آنگاه شما پیروز خواهید شد

(ماهاتما گاندي)
banner.jpg

مادر مجید توکلی: اگر امروز به داد مجید نرسید، فردا که در زندان جانش را از دست داد دیگر خیلی دیر است.

نکته مهم: با توجه به فیلتر شدن اکثر سایتهای اطلاع رسانی، لطفاً این ایمیل را به دیگران نیز فوروارد کنید تا بار دیگر کودتا گران را در اجرای کودتای رسانه ای، ناکام بگذاریم. قبل از ارسال کلیه ایمیلهای قبلی را پاک کنید.

نکته: منتظر باشید تا تصویر (تصاویر) بارگذاری شوند. اگر تصاویر را مشاهده نکردنید، در جیمیل دکمه Display Images Bellow را بزنید. اما اگر باز هم ندیدید، ناراحت نباشید، ما همه را برایتان، ضمیمه (attach) ایمیل نیز کرده ایم (بخش انتهایی ایمیل را ببینید).

majid.jpg

مادر مجید توکلی خبر داد، رهبران جنبش سبز و برنده جایزه صلح نوبل طی تماس تلفنی با خانواده توکلی از آنان دلجویی کرده و نسبت به بهبود وضعیت این زندانی که در اعتصاب غذا به سر می برد ابراز امیدواری کرده اند.

پس از آنکه از زندان اوین خبر رسید مجید توکلی فعال جنبش دانشجویی به دلیل اعتصاب غذا در شرایط خطرناکی به لحاظ سلامتی به سر می برد، میرحسین موسوی، زهرا رهنورد، مهدی کروبی و شیرین عبادی طی تماس های تلفنی جدا گانه از این خانواده دلجویی و نسبت به بی خبری از وضعیت این دانشجوی دربند و زندانیان دیگری که در شرایط مشابه به سر می برند، ابراز نگرانی کرده اند.

مادر مجید توکلی در این باره به خبرنگارجرس گفت: از تلاش های و پیگیری های همه سران و مردم معمولی قدردانی می کنم اما به آقای موسوی و کروبی گفته ام، اگر امروز به داد مجید نرسید، فردا که در زندان جانش را از دست داد دیگر خیلی دیر است. من شرایط آنها را درک می کنم و به آقای موسوی هم گفتم می دانم شما در چه شرایطی هستید اما صدای ما را برسانید به کسانی که حتی اجازه یک تماس تلفنی ساده را هم نمی دهند تا حداقل من به عنوان یک مادر بدانم فرزندم الان در زندان زنده است یا نه.

وی ادامه داد: به آقای موسوی و کروبی و همچنین به خانم رهنورد و عبادی که لطف کردند و تماس گرفته اند، گفتم، من هیچ درخواستی ندارم، یک مادر هستم و شش روز است که جان فرزندم در خطر است، به دادستانی زنگ زده ام و گفته ام فقط یک شماره تلفن از اوین به ما بدهید تا من صدای مجید را بشنوم. این توقع زیادی است؟ شما صدایتان به هرجا می رسد بگویید، آزادی مجید را که انتظار می کشیدیم انفرادی نصیب اش شد، حالا که شنیدن صدایش را انتظار می کشم، مبادا فردا تن بی جان اش را بگذارند جلوی مان و بگویند خودش از خوردن غذا امتناع کرد.

وی با بیان اینکه آقای موسوی و کروبی گفته اند که آنها به یاد زندانیان ناشناس که در شهرستان هستند، بوده اند و تا آنجایی که از دست شان بر می آید پیگیر کارها هستند، ولی من می ترسم بلایی سر مجید بیاید که دیگر جز پشیمانی برای همه کسانی که در این مدت به آنها برای دیدار فرزندم التماس کرده ام باقی نماند.

وی گفت درخواست آقایان موسوی و کروبی و همه مردمی که در این چند روز تماس گرفته اند تا من اعتصاب غذایم را بشکنم، به من قوت قلب می دهد. اما چه کسی باید صدای مرا به مجید در زندان برساند که حداقل او هم اعتصاب غذایش را بشکند. به دفتر آقای دولت آبادی زنگ زده ام و گفته ام دیدار با دادستانی را برای آزادی مجید نمی خواهم بلکه برای یک تلفن صدا به زندان می خواهم آقای دادستان کمک کند که برای یک مادر مریض شرایطی فراهم شود که یقین حاصل کند در زندان حقوق اولیه یک زندانی را رعایت می کنند. فردا اگر فرزندم را از دست بدهم، سراپای یک مادر را طلا هم بگیرند، دیگر هیچ فایده ای ندارد. همه جوانانی که دلشان برای کشور می سوزد برای من مجید هستند ولی چطور می شود که صدای این همه آدم به گوش دستگاه قضایی نمی رسد و جواب تلفن های ما را هم نمی دهند، بعد هم به ما می گویند با رسانه های خارجی مصاحبه نکنید. شما که داخلی هستید یک جواب ساده نمی دهید. بی اعتنایی شما به ضجه های یک مادر بی اعتنایی به اخلاق و انسانیت نیست؟

مادر مجید توکلی در پایان گفت: از خدا می خواهم صدای مرا بشنود و به گوش کسانی برساند که جان یک انسان این روزها در دست آنهاست.

بر اساس گزارش های رسیده، این روزها کوهیار گودرزی، حسین رونقی ملکی و مجید توکلی در زندان اوین دست به اعتصاب غذا زده اند که حال هر سه زندانی وخیم گزارش می شود و گفته می شود، کوهیار گودرزی به بهداری اوین منتقل شده است

 پایان متن

گروه خبری دانشجویی موج سبز

""دعوت نامه اشتراک خبرنامه موج سبز""

لطفا این پیام و دعوت نامه را برای دوستان و آشنایان نیز ارسال نمایید.

برای عضویت در گروه خبری دانشجویی موج سبز یک ایمیل (حتی خالی) به آدرس زیر ارسال کنید. شما ایمیلی جهت تائید عضویت دریافت خواهید کرد. در ایمیل دریافتی روی لینک تایید عضویت کلیک کنید و از این پس شما عضو سبزی از گروه خبری دانشجویی موج سبز هستید

.mowje-sabz+subscribe@googlegroups.com

گروه خبری - تحلیلی موج سبز در حال حاضر فعالترین، معتبرترین و متفاوت ترین گروه خبری فعال جنبش سبز می باشد. شما به طور متوسط تنها 3 ایمیل در روز از گروه موج سبز دریافت خواهيد کرد که غالب ایمیلها در دو شکل خبری و تحلیلي به طور خلاصه، مفید و موثر تهیه شده و ارسال می شوند.

آنچه ما بدان معتقدیم...

ما  در مقابل کردار خود مسئول هستیم. اما امروز بیشترین مسئولیت ما در مقابل پندارها و اندیشه هایمان هست. اگر می  دانیم، مسولیم که اگاه کنیم و اگر نمی دانیم، مسئولیم که بدانیم.

مگر نه این است که پایه های لغزان استبداد دینی که ملت ایران را سالهاست به گروگان گرفته است، بر روی جهالت نهاده شده اند. ما نیز همین پایه ها را نشانه گرفته ایم. اینبار می اندیشیم و آگاه می شویم و آگاه می کنیم. امروز مارهایی که بر دوش ضحاک زمان می رقصند، از نا آگاهی ما تغذیه می شوند. آگاهتر می شویم و ضحاک مار دوش را به زانو در می آوریم. آنهایی که امروز برادران و خواهران ما را شکنجه می کنند و به بیرحمانه ترین شیوه ممکن به آنها تجاوز می کنند، تنها از یک چیز می ترسند. از دانستن ما.

برای دانستن و آگاه کردن با گروه خبری دانشجویی موج سبز باشید. امروز بار سنگینی در دوش همه ماست. امروز ما صدای فریادهای خاموش نشدنی شهدای جاویدان جنبش هستیم. با عضویت در گروه خبری دانشجویی موج سبز با ما همراه باشید.

آدرس بلاگ گروه موج سبز  کلیک کنیدhttp://mowj-group.blogspot.com

banner.jpg

banner.jpg
majid.jpg