Hej Eva
Beklager jeg ikke svarer før.
Jeg har haft både Torp-Rasmussen i engelsk og fru Svendsen i
matematik, og jeg husker svagt, der var nogle døtre.
Men jeg kan huske, at jeg kort kom sammen med vores historielærers
(som jeg heller ikke kan huske navnet på) datter. Og datteren gik i en
klasse lidt under mig.
Hendes mors undervisning bar præg af, at hun kendte alt til de
kongeliges udskejelser med elskere og elskerinder, og det var det
historie timerne handlede om. Meget underholdende, men det blev lidt
en udfordring at gå til eksamen med en ekstern censor :-)
Hendes datter kan måske have gået i din klasse.
Mvh
Peter