Нэг алдаа байна аа. Яах уу? /Mongolian Script font/

Olkhonut D. Lhagvasuren

to mongol-bich...@googlegroups.com
Нэг алдаа байна аа. Яах уу? Сүүл Н ээр төгссөн үгийн араас харьяалахын тийм ялгалын у нөхцөл бичихдээ уул нь NNBSP дарах ёстой байтал ингэж бичихээр эхэнд ордог хэлбэрээрээ гараад байна. Оронд нь MVS ийн араас зөв дүрслэгдээд байх юм. Уул нь тийн ялгалын нөхцөлийн өмнө NNBSP дарна харин орхиц гэх мэтийн өмнө MVS дарах ёстой биз дэ?

Энэ алдааг засвал тун сайн байна шүү.

2012/9/21 Bokhoo Purevsuren <bokh...@gmail.com>
Тийм шүү. Урам хайрлах хэрэгтэй. Баярлалаа

Thanks & Regards

Bokhoo

2012/9/21 Almas <al...@dusal.net>
Болорсофтынхондоо баярлалаа. Монгол бичгийг тооцоолуур дээр дүрслэх
талаар их юм хийж байгаа даа.

Фонтыг zip-ээр хавсаргасан байх шиг байна. Сүүлд ирсэн олон холбоосууд
дунд бас байсан...

[...]

Erdenechimeg Myatav

to mongol-bich...@googlegroups.com
Лхагвасүрэн ээ,

Татсан сайт дээрээ хаа нэгтэй коммент бичээд яв. Тэгвэл дороо засаад явна.

эрдээ

Olkhonut D. Lhagvasuren

to mongol-bich...@googlegroups.com
Энд даанч коммент бичих юм алга. Гэхдээ би болор софт гэдэг компанийн мэйлээр бас захиа бичсэн /сайтаас нь/
Бас нэг буриад хүн би хэдэн алдаа оллоо алдаатай байна гээд яриад байна лээ яг ямар алдаа гэдгийг нь асууж амжсангүй ээ.

Ер нь яагаад нээлттэй хэлэлцүүлэг маягийн юм байхгүй байгаа юм бол оо? Тийм юм байж болохгүй юм болов уу? Тэгвэл хурдан мэдээлж хурдан засагдаж явах боломжтой.

2012/9/21 Erdenechimeg Myatav <erd...@gmail.com>

--
Олхонууд Д.Лхагвасүрэн