Толь ба кирилл -> Монгол хөрвүүлэгч

Almas

to mongol-bich...@googlegroups.com
Сайн байцгаана уу,

Кириллээс Монгол бичиг рүү өгүүлбэрээр хөрвүүлдэг хөрвүүлэгч хийх
боломж хэр вэ? php эсвэл python ашиглаад ийм хөрвүүлэгч нээлттэй
байдлаар хөгжүүлцгээвэл ямар вэ?

http://dict.num.edu.mn/ -ны агуулга нээлттэй байдлаар тавих боломж бий
юу? Байхгүй бол http://toli.query.mn дуусгаад үгийн санг ашиглаж болох
байх. Мэдээж тухай бүрт нь баяжуулаад явахад болох биз. Кирилл бичвэр
ороод ирэхэд хөрвүүлээд олдоогүй үг гэх мэтийг шууд бааз руу нэмээд
шинээр утгийг нь Монгол бичгээр оруулж байхаар оноогоод өгвөл
хөрвүүлэлт хийх үед олдоогүй үгийг шууд толины баазад нэмэгдээд тэрийг
нь сайн дурын гишүүд ороод Монгол бичгээр болгоод нэгтгээд Монгол
хэлнийхэн маань шалгаад албан ёсоор нэмээд явж болмоор юм шиг ээ? Их л
удаан бодож мөрөөдөж явна хийгээд эхлүүлээд л явахгүй бол болохгүй
бололтой. Ядаж эхлэлийг нь тавьцгаах уу? Миний хувьд php mysql байвал
дэмжээд оролцоод явах хүн нь илүү олон байх болов уу гэж бодож байна?
python ч гэсэн сүүлийн үед хүмүүс их ашиглаад байгаа.
Бүхэл бүтэн 2 өөр хэлний хооронд орчуулагч биш болохоор бас болчмоор
юм болов уу гэж бодож байна. Уг нь http://dict.num.edu.mn/
хөгжүүлэгчид кодноосоо нээлттэй хуваалцах боломжтой бол нэлээн асуудал
шийдэгдэх байх тээ? Монгол бичгээс Кирилл рүү хөрвүүлэгч бол хийхгүй
байх хэрэгтэй байх. Кириллээс зөвхөн Монгол руу хөрвүүлдэг болчихвол
одоо байгаа бүх кирилл текстийг Монгол бичиг рүү хөрвүүлэн тэр чигээр
нь ашиглах боломжтой болно гэсэн үг гэж бодож байна.

Алмас

Enkhjin B

to mongol-bich...@googlegroups.com, mongol-bich...@googlegroups.com
Маш их чухал санаа байнаа! Мэргэжлийн биш тул програмчлалд нь нэмэр болж чадахгvй нь. Гэхдээ хийчихсэн хойно нь vгийн санг нь баяжуулахад гар бие оролцое!

enkhjin

Odohuu

to mongol-bich...@googlegroups.com
МУИС-МТС оюутнууд дипломын ажлаараа энэ програмыг хийсэн байгаа. уул нь нээлттэй бол оролцож болно.

Ochko

to mongol-bich...@googlegroups.com
Бүхэл бүтэн 2 өөр хэлний хооронд орчуулагч биш болохоор бас болчмоор
юм болов уу гэж бодож байна.

Яг үнэн. Эхлүүлчвэл юухан байхав тийм үү

2013/9/3 Odohuu <odohu...@gmail.com>

Almas

to mongol-bich...@googlegroups.com
За ойрын хугацаанд судалж байгаад эхлүүлье. Урьд нь яг ийм нээлттэй
төсөл энэ тэр удирдаж байсан туршлага байхгүй ч тусалж дэмжээрэй.
Github дээр PHP, MySQL ашиглана гэдэг дээр
хүмүүс саналаа хэлээрэй. Би бол илүү олон хүн хөгжүүлэх боломжтой бас
өөрөө дуртай болохоор энэ дээр саналтай байна.
Дараа нь мэдээж хөрвүүлж, салбарлаад явах боломжтой байх.

Бас шууд ашиглаж болохоор нээлттэй эхийн төсөл энэ тэр гадны өөр
тиймэрхүү юм байвал санал болгоорой. Аваад салбарлаад явбал болохоор
юм юу байх бол?

МУИС-ийн тэр толины хөгжүүлэгчдээс хүмүүс дуугай байхыг бодоход тэр
бол худлаа бололтой. Тэгэхээр жоохон зүтгүүлж байгаад toli.query.mn
Монгол бичгийг гүйцээе. Миний хувьд ямар ч байсан өнөө оройноос цөөн
цөөнөөр үг явуулаад эхэлье гэж бодож байна.

Уг нь энд байгаа хүн бүр 2-3 цаг зарцуулахад л дуусчихаар юм даа...
Facebook группуудээр жоохон мессеж бичээдхий...

Bayasgalan Lkhamdorj

to mongol-bich...@googlegroups.com
Google App Engine байрлуулвал ямар вэ?

2013/9/6 Almas <al...@dusal.net>

--
Л. Баясгалан

Almas

to mongol-bich...@googlegroups.com
Давуу тал нь юу билээ? Хостинг домэйн бол угаасаа манайхаас гаргаад
явах боломжтой.
Соорсоо бол github дээр байрлуулаад явахад болох байх. App engine бас
нэлээн лимиттэй юм бишүү?

> [...]
> явах боломжтой.
> Соорсоо бол github дээр байрлуулаад явахад болох байх. App engine бас

Bayasgalan Lkhamdorj

to mongol-bich...@googlegroups.com
​Серверийн
асуудал гэхгүй амар юм болов уу гэж бодлоо. Гэхдээ App engine үнэгүй хандалтын limit нь хэр байдгыг сайн мэдэхгүй байна.

2013/9/6 Almas <al...@dusal.net>

--
Л. Баясгалан

Odkhuu Ts

to mongol-bich...@googlegroups.com
App engine жаахан асуудалтай юм байна лээ. хандалт нь ихсэхээр $  нэхээд унан $ өгөхөд гадны улс оронд карт нээлгэсэн хүн л ашигтай юм. монголоос бол шилжүүлэг хийлгэх болгонд % мөнгө нэхээд ундаг.  Бүх зүйл google -ийн хараан доор орчоод байх шиг байна лээ. Монголдоо байвал зүгээр

Almas

to mongol-bich...@googlegroups.com, odohu...@gmail.com
2 жилийн өмнө ийм юм яриад тэр чигээрээ таг чиг алга болжээ гэж :-p

Эхлүүлье ээ хэхэ 2 долоо хоног дотор эхлэлийг нь тавья аа :)