Mongolian baiti

Bat

to mongol-bich...@googlegroups.com
Монгол фонт дээр ажиллаж байгаа хүмүүс Mongolian baiti-г хийсэн гэж бодож байсан. Гэтэл Өвөрлөгч нар хийсэн юм байна.

Та бүхний хийж байгааг хүлээж л байна. Mongolian baiti-аар тоо бичиж чадахгүй байгаа. Эсвэл би мэдэхгүй байна уу. Өвөрлөгч нар тоог монгол бичгээр бичдэггүй юм шиг билээ.

Амжилт
Бат-Эрдэнэ

Almas

to mongol-bich...@googlegroups.com
Mongolian baiti чинь Microsoft фонт байх. Өмнөд Монголчууд хийсэн
байх. Тоо бол байх ёстой. Гарын драйвераараа бичиж чадахгүй байгаа л
асуудал байгаа байх. За байз нэг газар уг нь яаж бичих заавар нь
байсан даа...

Гэхдээ арай илүү Монгол бичээчийн гарын програмууд байгаа байх. Энд
байгаа хүмүүс хэлээд заагаад өгөх байх өө.

2013/6/8 Bat <baterd...@gmail.com>:
> --
> --
> Танд хасагдах болон бусад тусламж хэрэгтэй бол
> http://groups.google.com/group/mongol-bichgee-sergeeye/ хаягаар бүлгэмийн
> хуудас руу орж Хуудас хэсгээс Шинэ гишүүдэд зориулсан бичлэг рүү орж авна
> уу.
>
> ---
> "Монгол бичгээ сэргээе" group.
> email to mongol-bichgee-se...@googlegroups.com.

Bat

to mongol-bich...@googlegroups.com
Сайн уу

Та нарын хийж байгаа юу болж байгаа вэ? Монгол бичгээр Word дээр бичдэг програм байгаа юм уу? Уг нь энэ Mongolian baiti Word болон web дээр бичиж болдог зүгээр юм билээ. Манайхан иймэрхүү зүйл хийж гаргавал их сайн байна.

Амжилт

Olkhonut D. Lhagvasuren

to mongol-bich...@googlegroups.com
Тоо бичих бол асуудал биш шүү дээ. Виндовсын үндсэн гарт угаасаа монгол бичгийн тоо нь зоогдоогүй болохоос фонтнд нь тоо байхгүй байгаа асуудал уул нь биш юм. Тийм учраас голохгүй бол миний өөрчлөн угсарсан энэ гарыг хэрэглэж үзээрэй http://monscript.blogspot.jp/2013/03/blog-post_18.html