Навчіться використовувати нові медіа в громадській діяльності ефективно!

Назарій Боярський

Запрошуємо на тренінг:

«Ефективне використання нових медіа

в громадській діяльності»

Ви хочете знати як нові медіа впливають на розвиток Вашої організації і вміти вчасно скористатись їх інструментами? Бажаєте дізнатись як соціальні мережі допомагають організації стати відомою та впливовою? Вам до нас!

На тренінгу «Ефективне використання нових медіа в громадській діяльності» Катерина Дідик відповість на Ваші запитання та надасть багато іншої практичної інформації. А її досвіду можна довіряти, адже вона:

-   голова Київського осередку ВМГО «ФРІ»;

-   event-менеджер міжнародної громадської організації «Інтерньюз-Україна» - одної з найбільших організацій в Україні, яка працює в сфері медіа;

-   член ВМГО «Дебатна Академія»;

-   має досвід проведення тренінгів, дискусій, круглих столів, тощо з 2007 року;

-   сертифікований тренер програми "Сприяння просвітницької роботи "рівний-рівному" Київського міського центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді та Міського Центру здоров'я.

Тренінг організовує ВМГО «Дебатна Академія» в суботу 22 жовтня 2011 року. Початок о 10.00 год. Завершення планується о 14.00 год. Місце проведення буде повідомлене відібраним учасникам.

Бажаючим взяти участь в тренінгу слід до 21 жовтня заповнити електронну форму за посиланням: http://bit.ly/oCtsXh Результати відбору будуть надсилатись на вказану у анкеті електронну скриньку по мірі надходження заявок.

Учасники тренінгу сплачують реєстраційний внесок, що покриває витрати на організацію кави-брейк. Члени ВМГО «Дебатна Академія» сплачують внесок у розмірі 10 грн., а не члени організації – 20 грн.

За додатковими питаннями звертайтесь до Віце-президента ВМГО «Дебатна Академія» Боярського Назарія (м.т. 097-925-888-1, e-mail: n.boyarskiy@gmail.com).

З повагою, Боярський Назарій

Віце-президент ВМГО «Дебатна Академія»

         Для довідки:

Всеукраїнська молодіжна громадська організація «Дебатна Академія» здійснює діяльність з метою активізації та розвитку дебатного руху в Україні, підтримки цілеспрямованої  талановитої молоді, надання їй можливості брати активну участь у становленні України як європейської, заможної, правової держави, освіти та виховання молоді відповідно до духу демократії, гуманізму, поваги до прав і свобод людини. За результатами всеукраїнського молодіжного рейтингу 2009 року, ВМГО «Дебатна Академія» була визнана найкращою молодіжною громадською організацією України.

Дебати – це інтерактивна освітня технологія, що передбачає розгляд та формалізоване аргументоване обговорення суспільно важливих питань з позицій різних точок зору.

debate_academy_transparent.png
Trening_novi_media_DA.doc

Moloda Prosvita

to molodap...@googlegroups.com
Назаре,
дякуємо за запрошення, але, на жаль, нікого з членів нашої організації у час семінару в Києві не буде. Бажаю успішного проведення!

18 жовтня 2011 р. 10:54 Назарій Боярський <n.boy...@gmail.com> написав:
--
Ви отримали це повідомлення, оскільки підписалися на групу "Молода Просвіта" Груп Google.
Щоб залишати дописи в цій групі, надішліть електронного листа за адресою molodap...@googlegroups.com.

--
З найкращими побажаннями,
Євгенія Бардяк