Omdat ze bij Salto zo "slim" waren het geluid van tv wel te
digitaliseren, maar het beeld niet, lopen beeld en geluid niet
synchroon. Zoals ik zag bij de uitzending van Margo Morrison.
Wanneer dit wordt opgelost is niet duidelijk. Salto geeft nu de schuld
aan het videoplayousysteem, maar "zal blijven proberen" hun plan voor
een bijpassend videoplayoutsysteem te realiseren, maar wil eerst
subsidie daarvoor zien.
Hadden ze dit niet kunnen bedenken voor ze geluid en beeld gingen
scheiden?
Zo tv kijken is echt geen pretje.