Zo nemen ze ook geen enkele verantwoording voor de kwaliteit van hun
uitzendingen: slecht beeld ligt:
a: aan jouw kabel (ook al komen alle andere programma's prima door via
diezelfde kabel)
b: komt het door Digitenne.
c: ligt het aan UPC
d: Ligt het aan de makers van het programma zelf
Maar NOOIT, nee NOOIT ligt het aan Salto zelf.