Als de Salto radiostream al niet wegvalt omdat er meer dan tien mensen
tegelijk naar luisteren, blijkt dat de stream via internet veel te
traag is. Een kleine vertraging van enkele seconden is normaal. Waarom
dat bij Salto een paar minuten is, is een raadsel.
Misschien ligt het aan je computer, kreeg ik te horen.