Kortsluiting in Salto-kabels dupeert radiomakers

0 views
Skip to first unread message

Murat & Annemieke

unread,
Mar 16, 2007, 8:14:51 PM3/16/07
to Lokale Media in Mokum
In de ISDN kabels die het nieuwe uitzendpakhuis Willem de Zwijger
verbinden is waarschijnlijk vanwege een lekkage in de kabelbuizen
kortsluiting onstaan. Waarschijnlijk onstaan door graafwerkzaamheden.
Pech voor de radioprogrammamakers die vanuit hun eigen studio's op een
van de Salto radiokanalen uitzenden.
Salto liet weten 'gelijk na deze uitval actie te hebben ondernomen om
de KPN er toe te bewegen dit probleem zo spoedig mogelijk op te
lossen.'
Waarschijnlijk bestond deze 'actie' uit het schrijven van een brief
aan de KPN. Ook liet Salto weten de mogelijkheden te onderzoeken 'om
eventuele schade te verhalen bij de KPN of anderen'. Al met al een
hele drukte op het Salto-kantoor, want naast de actie en het onderzoek
gaan ze ook nog 'mede hiervoor de betreffende programma-aanbieders
benaderen.'

Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages