Programma van AT5 niet langer in VPRO Gids

5 views
Skip to first unread message

mokum

unread,
Aug 21, 2005, 3:35:16 AM8/21/05
to Lokale Media in Mokum
Deze week verscheen de VPRO Gids voor het eerst zonder de opname van de
programma's van de Amsterdamse Saltozender AT5. In hun toelichting
schrijven ze dat er onvoeldoende aanleiding was "om deze regionale
zender wél op te nemen, en al die regionale zenders niet."
Je kunt je afvragen waarom diezelfde VPRO Gids ooit besloot deze
regionale zender wel op te nemen in hun gids, net zoals ze jarenlan
wèl het programma van Kunstkanaal uitgebreid in hun Gids opnamen, en
die van andere Salto-programma's niet.
In elk geval is het, nadat het Parool (vroeger een Amsterdamse krant)
al eerder de programmering van de Saltokanalen AT1 en AT2 uit hun
programmaoverzicht schrapte, de zoveelste terugdringing van de
Amsterdamse televisie in de media.

Flavio Dorre

unread,
Jan 23, 2015, 6:18:29 AM1/23/15
to mokum...@googlegroups.com
Ook op het UPC programma-overzicht ontbreekt de programmering van Salto 1 en Salto 2 (voorheen A1 en A2 genoemd). Er staat alleen maar Salto en verder niks. ALLE andere aanbieders op det UPC kanaal staan echter wel met hun volledige programma vermeld, en kun je dus met 1 druk op de knop ook opnemen op je digitale video recorder. Alles, behalve de programma's van Salto. Ondanks twee directeuren, een Generaal Hoofd Techniek, een Generaal Hoofd ICT (hahahaha), zeventien technici en een aantal kantoorjuffies is Salto niet in staat de programma's van hun twee open kanalen door te geven. Iets wat At5 wel lukt........ 

Op zondag 21 augustus 2005 09:35:16 UTC+2 schreef Flavio Dorre:

Charles Destrées

unread,
Jan 23, 2015, 12:06:36 PM1/23/15
to Flavio Dorre, mokum...@googlegroups.com

Bedankt meneer Flavio Dorre,

 

Zou het misschien kunnen zijn dat er iets danig fout is in Nederland?

Dat er censuur heerst?

En dat het een mandarijnenmonarchie is geworden?

 

Deze vragen moeten, ongelukkigerwijs,s met ja worden beantwoord.

 

Ontvangt mijn vriendelijke groet,

Charles Destrée.

 

PS.

Al jaren zoek ik naar de juiste woorden van het prachtige Amsterdamse straatlied.

Wat gaat over een optocht die er aan moet komen.

In de wachtende menigte staan Jan en zijn vrouw.

Diverse malen wordt gezongen:

“Hiep hiep hoera, hoera ze komme d’r an.

Maar steeds is het iets anders.

Het eindigt met;

“Oh jan, oh Jan, oh Jan ze komme d’er aan!”

(aan zijn vrouw’s billen)

En Jan zingt:

“Hiep hiep hoera, hoera ze komme d’er an!”

Is het geen meesterwerk?!

Kent u de woorden van dat lied?

De wijs kan ik u voorzingen.

 

 

De : mokum...@googlegroups.com [mailto:mokum...@googlegroups.com] De la part de Flavio Dorre
Envoyé : vendredi 23 janvier 2015 12:18
À : mokum...@googlegroups.com
Objet : [Lokale Media Mokum] Re: Programma van AT5 niet langer in VPRO Gids

--
--
Je ontvangt dit bericht omdat je je heeft aangemeld voor de Google Discussiegroepen 'Lokale Media in Mokum'-groep.
Als je een bericht naar deze discussiegroep wilt verzenden, stuur je
een e-mailbericht naar mokum...@googlegroups.com
Als je je wilt afmelden voor deze discussiegroep, stuur je een e-
mailbericht naar mokummedia-...@googlegroups.com
Ga naar deze discussiegroep op http://groups.google.com/group/mokummedia?hl=nl
voor meer opties
---
Je hebt dit bericht ontvangen omdat je bent geabonneerd op de groep "Lokale Media in Mokum" van Google Discussiegroepen.
Als je je wilt afmelden bij deze groep en geen e-mails van de groep meer wilt ontvangen, stuur je een e-mail naar mokummedia+...@googlegroups.com.
Ga naar https://groups.google.com/d/optout voor meer opties.

Flavio Dorre

unread,
Jan 23, 2015, 4:37:53 PM1/23/15
to mokum...@googlegroups.com
Denk dat je helemaal gelijk hebt, Charles.

Charles Destrées

unread,
Jan 24, 2015, 4:03:50 AM1/24/15
to Flavio Dorre, mokum...@googlegroups.com
Bedankt.
Maar wàt betreffende dat liedje?

-----Message d'origine-----
De : mokum...@googlegroups.com [mailto:mokum...@googlegroups.com] De la part de Flavio Dorre
Envoyé : vendredi 23 janvier 2015 22:38
À : mokum...@googlegroups.com
Objet : RE: [Lokale Media Mokum] Re: Programma van AT5 niet langer in VPRO Gids

Denk dat je helemaal gelijk hebt, Charles.

--
--
Je ontvangt dit bericht omdat je je heeft aangemeld voor de Google Discussiegroepen 'Lokale Media in Mokum'-groep.
Als je een bericht naar deze discussiegroep wilt verzenden, stuur je een e-mailbericht naar mokum...@googlegroups.com Als je je wilt afmelden voor deze discussiegroep, stuur je een e- mailbericht naar mokummedia-...@googlegroups.com
Ga naar deze discussiegroep op http://groups.google.com/group/mokummedia?hl=nl
voor meer opties
---
Je hebt dit bericht ontvangen, omdat je je hebt aangemeld bij de groep 'Lokale Media in Mokum' van Google Discussiegroepen.
Als je je wilt afmelden bij deze groep en geen e-mails van de groep meer wilt ontvangen, stuur je een e-mail naar mokummedia+...@googlegroups.com.
Bezoek voor meer opties https://groups.google.com/d/optout.

Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages