Bedankt meneer Flavio Dorre,
Zou het misschien kunnen zijn dat er iets danig fout is in Nederland?
Dat er censuur heerst?
En dat het een mandarijnenmonarchie is geworden?
Deze vragen moeten, ongelukkigerwijs,s met ja worden beantwoord.
Ontvangt mijn vriendelijke groet,
Charles Destrée.
PS.
Al jaren zoek ik naar de juiste woorden van het prachtige Amsterdamse straatlied.
Wat gaat over een optocht die er aan moet komen.
In de wachtende menigte staan Jan en zijn vrouw.
Diverse malen wordt gezongen:
“Hiep hiep hoera, hoera ze komme d’r an.
Maar steeds is het iets anders.
Het eindigt met;
“Oh jan, oh Jan, oh Jan ze komme d’er aan!”
(aan zijn vrouw’s billen)
En Jan zingt:
“Hiep hiep hoera, hoera ze komme d’er an!”
Is het geen meesterwerk?!
Kent u de woorden van dat lied?
De wijs kan ik u voorzingen.
De : mokum...@googlegroups.com [mailto:mokum...@googlegroups.com] De la part de Flavio Dorre
Envoyé : vendredi 23 janvier 2015 12:18
À : mokum...@googlegroups.com
Objet : [Lokale Media Mokum] Re: Programma van AT5 niet langer in VPRO Gids
--
--
Je ontvangt dit bericht omdat je je heeft aangemeld voor de Google Discussiegroepen 'Lokale Media in Mokum'-groep.
Als je een bericht naar deze discussiegroep wilt verzenden, stuur je
een e-mailbericht naar mokum...@googlegroups.com
Als je je wilt afmelden voor deze discussiegroep, stuur je een e-
mailbericht naar mokummedia-...@googlegroups.com
Ga naar deze discussiegroep op http://groups.google.com/group/mokummedia?hl=nl
voor meer opties
---
Je hebt dit bericht ontvangen omdat je bent geabonneerd op de groep "Lokale Media in Mokum" van Google Discussiegroepen.
Als je je wilt afmelden bij deze groep en geen e-mails van de groep meer wilt ontvangen, stuur je een e-mail naar mokummedia+...@googlegroups.com.
Ga naar https://groups.google.com/d/optout voor meer opties.