За Крипто Чат системата

Ivailo Tahirski

to Mobile Development Course
Здравейте,

Имам малък проблем с извличенето на данни.
Става въпрос за регистрацията - нагласил съм проверките и всичко
останало, но когато извикам ajax заявка към сървъра не се случва нищо.
В момента ползвам този сегмент за тестове:

$.post("http://mobilecryptochat.apphb.com/MobileCryptoChatService.svc/
register",{"msisdn":p,"authCode":id},function(data){
alert(data);
return true;
});

където променливите p и id са съответните, които трябва да се подадат
на сървиса. Проблемът е, че не ми връща никакви данни, които в
последствие да мога да обработя. Предполагам, че въпроса не е особено
съществен, но ако все пак някой може да ми обясни какво бъркам би било
добре

ivailo hristov

to Mobile Development Course
Трябва да подаваш JSON към server-a. Само сложи JSON.stringify на
параметрите. Виж и примера на Наков -

http://groups.google.com/group/mobile-development-course/browse_thread/thread/988bab2ff83c8e9