хайде някой да каже как става това - Добавянето на приятел ???

jakomen

to Mobile Development Course
хайде някой да каже как става това

в файла Friends.doc пише:

"Добавянето на приятел става чрез изпращане на сесиен идентификатор и
потребителско име на приятеля. Формат на заявката към услугата е
следният"

от къде да дойдат тези приятели как да видя списък с хората които са
регистрирани и да им взема sessionID и username

ето аз се регистрирах с юзер - jakomen
имам login, logout всичко ок но как да извикам някъв метод който да ми
върне резултат с регнати потребители?

Aleksandar Valchev

to mobile-devel...@googlegroups.com
Здравей,

аз още не съм започнал работа по този проект, но правя крипто чата. Предполагам нещата са долу горе сходни.

Когато се логнеш (или регистрираш) успешно, сървъра ти връща sessionID. Това е IDто което ползваш, не сеинтересуваш от sessionID-тата на другите. Твоето sessionID се използва за да те разпознава сървъра.

Body    {"sessionID":"wj8kmcdiu63hhe6t3g2623gf","friend":"geri"}

Тоест дългия безмислен стринг започващ с wj8k е твоето sessionID. Все едно казваш {"Здрасти, аз съм "Койчо", добави в списъка ми приятел "Гери"}

Как да видим списък с регистрираните потребители и на мен ми е интересно да разбера. Според мен не е предвидено, просто трябва да знаеш името на някой приятел (нали ти е приятел :D).

В крипто-чата имаме сървис, който извлича всички онлайн потребители. Тук има само за извличане на списък с приятели. Между другото и на първата страница, където е описана работата на системата, никъде не пише, че потребителя ще има възможност да вижда списък с регистрирани хора. Малко е странно.

jakomen

to Mobile Development Course
не знам някой от лекторите да обесни точно как ще стане таз магия аз
не мога да подам заявка към някой който не го вождам като потребител.

ти казваш:

Тоест дългия безмислен стринг започващ с wj8k е твоето sessionID. Все
едно
казваш {"Здрасти, аз съм "Койчо", добави в списъка ми приятел "Гери"}

а това "Гери" нали трябва да си има sessionID нали трябва да му чета
кординатите абе нещо се омотахме тук

хайде ТЕЛЕРИК вие сте на ход никой не коментира ....

Nikolay Kostov

to mobile-devel...@googlegroups.com
Здравейте,
както се досетихте при добавянето на приятел session id-то е вашето, а името е името на вашия приятел. От къде знаете имената на приятелите си? Ами питате ги и ги добавяте. Това е с цел да не се добавят хора, които не познавате. Тоест не е коректно да знаете хората, които не познавате къде се намират. Не сме полиция :D
Поздрави,
Николай Костов

jakomen

to Mobile Development Course
аз си го направих като си регистрирах няколко user-а за да мога да ги
добавям и изтривам :)