Проблем с "online приятелите"

Ганчо Данаилов

to Mobile Development Course
След влизане, регистриране и изпращане на актуални координати... би
следвало моите приятели да могат да ме намерят. Проблема е че те ме
намират дори и след като съм излязъл от системата. Какво трябва да
направя за да не ме "намират"?

jakomen

to Mobile Development Course
е те намират последните ти координати не знам как си ги update-ваш
аз съм си го направил с бутон обнови целта е да се добавят в базата
данни

Ганчо Данаилов

to Mobile Development Course
Е ок де обновяваш последните, а какво става след като излезеш... някой
като като те потърси и те намира (тоест намира последните обновени
координати) въпреки че си излязъл :)))

Pavel Kolev

to Mobile Development Course
Еми повечето такива приложения работят точно по този начин. Ако се
замислиш е по - достоверно да имаш информация за последното
местоположение на приятел от колкото да го нямаш въобще. В какъвто и
аспект да го разглеждаш - това е по - добрият вариант

Ганчо Данаилов

to Mobile Development Course
Хммм... притеснявам се друго... ти си в мола да речем влизаш, веднага
обновяваш своите координати виждаш, че няма никой покрай теб и
излизаш.... След 3 дена твой приятел отива в мола, пуска приложението
и вижда, че ти си там(защото тези 3 дена не си използвал услугата).
Тоест ок нека се запазва последното ти местоположение но поне по
някакъв начин да се разбира преди колко време е било това. Доколкото
съм разбрал нямаме такава опция.
За това предпочитам лично да не показвам приятели когато те са
offline, но не съм сигурен как ще го направя.

jakomen

to Mobile Development Course
не го мисли много направи го сега както го искат после ще мислим за
мола ;)