GeoLocation API Problem

Aleksander Zlatkovski

to Mobile Development Course
Zdraveite,

Opitvax se da vzema geo koordinatite chrez API-to na PhoneGap, oba4e
ni6to ne se polu4i. Polzvax 2.1 i 2.2 Android Emulator-i. Ne znam kade
e problema sumnqvam se da e polzvaneto na PhoneGap-6toto go gledam ot
texni examples. Moje bi ne nastroivam pravilno emulatora ?
Ima li ne6to po osobeno kogato se nastroiva predi da se startira ? Uj
davam enable GPS nqkakva opciq ? Dori defaultanata index.html
stranica kogato suzdam nov PhoneGap proekt, kudeto ima Get Location
button ne mi vru6ta rezultat za koordinatite - KADE burkam ?

entrery.kn

to Mobile Development Course
nqma zna4enie

jakomen

to Mobile Development Course
аз бях пуснал един пост относно темата
аз го направих по този начин не знам дали е вярно но работи

тoва за html файла за head-a

ползвам на google geoplugin

<script language="javaScript" src="http://www.geoplugin.net/
javascript.gp" type="text/javascript"></script>

var longitude = geoplugin_longitude();
var latitude = geoplugin_latitude();

var userCorrs = {
"sessionID" : $.cookie("sessionID"),
"latitude" : latitude,
"longitude" : longitude
};
$.ajax({
url : serviceURL + "/update-coordinates",
type : "POST",
contentType : "application/json",
dataType : "json",
data : JSON.stringify(userCorrs),