Съхраняване на сесии между заявките

Nencho

to Mobile Development Course
Става дума за Крипто чат системата.

След като регистрирам потребителя си трябва да получа сесиен стринг
които да подам на следащата функция за листване на всички потребители.
Въпроса ми е как рационално да съхранявам информация с js за да мога
да запазя информацият в променливата до следващият клик понеже при
секи рефреш информацията ще бъде затрита.

Victor Bukurov

to mobile-devel...@googlegroups.com
Можеш да ползваш или Session Storage или Local Storage.
Message has been deleted

georgi spasov

to Mobile Development Course
PhoneGap така орязва функциите на браузара под който се пуска
мобилното приложение че нито имаш бек нито имаш рефреш(Пробвал съм го
под симбиан само за сега, но мисля че точно това им е концепцията).

Martin Asenov

to mobile-devel...@googlegroups.com
FYI, по default в android webview-то DOMStorage-a е disabled. Не знам дали като се ползва това phonegap-skoto activity не го enable-ват, но е възможно заради това да не ви работи. Аз лично си предавам sessionID като GET параметър към следващата страница и просто си го parse-вам при body onload. Работи безотказно :Д

- Martin

Radimir Bitsov

to Mobile Development Course
Може те ли да ми подскажете какво правя грешно при подаването на
sessionID при logout заявката:

$('#buttonLogout').click(function () {

var objfirst = $("#resultArea").val();
var objsecond = JSON.parse(objfirst);
var sessionID = objsecond.sessionID;

$.ajax({
url: serviceURL + "/logout/sessionID",
type: "GET",
contentType: "application/json",
dataType: "json",
data:
JSON.stringify(sessionID),
success: ajaxCallSucess,
error: ajaxCallError
});

});

В #resultArea е sessionID след login заявката.

On 3 фев, 19:55, Martin Asenov <aseno...@gmail.com> wrote:
> [...]
> заради това да не ви работи. Аз лично си предавам sessionID като
> GET параметър към следващата страница и просто си го parse-вам при body

Svetlin Nakov

to mobile-devel...@googlegroups.com
Ами в JavaScipt има глобални променливи. Декрарират се извън каквато и да е функция и са достъпни до презареждане на страницата или затваряне на браузъра.

Наков

Anton Dutev

to Mobile Development Course
   Ето тук грешиш   -   url: serviceURL + "/logout/sessionID"
 Трябва да е - url: serviceURL + "/logout/" + sessionID

Димитър Данаилов

to Mobile Development Course
Аз избрах да ги съхранявам с json масив в url - то.

sessionParam = '?session=' + JSON.stringify(session);
$.mobile.changePage(url + sessionParam, "slideup");

Example : url?
session={"id":"803kbXzRcEuTTGDdCZGLgSGlAtDocNaiRTzviEZdTkJUnYTAXG","date":
1328558841833}