Въпрос относно изискване на Mobile-Crypto Chat

Asen Asenov

to Mobile Development Course
Искам да попитам защо в изискванията пише, че като се лог-не
потребителя трябва да вижда всички онлайн потребители и тези от
указателя си. Разбирам да има разлика между онлайн потребител от
указателя и онлайн потребител който е непознат, но за какво да се
показват офлайн потребители? Така се получава излишна информация на
екрана -> все пак не може да се стартира чат с тях и просто ще ги има
показани. Това не съм го правил и не мисля че има смисъл. Вие какво ще
кажете?

-- Асен

Tsvetomir Kirchev

to mobile-devel...@googlegroups.com
Ами аз мисля че не е излишна информация, skype също показва офлайн потребителите. Просто може да ги сложиш под тези които са онлайн.

Svetlin Nakov

to mobile-devel...@googlegroups.com
Не мисля, че е някакъв проблем. По принцип повечето чат програми показват всички потребители и оцвятяват в друг цвят онлайн потребителите.

Наков

Asen Asenov

to Mobile Development Course
Явно ще трябва да го правя ;). Мен опасенията ми бяха по скоро, че тъй
като всеки има по над 100-150 номера в указателя, то ще ги изпльоска
всичките на екрана.... Няма регистрирани няма нерегистрирани. Мога да
махна само тези, които са онлайн и те да са в началото на страницата.
Но не ми харесва идеята - ако го правя, ще е са скрити по подразбиране
и само ако потребителя иска, ще се зареждат в листата с потребители и
съответно ще може да се скриват.

Асен