{mSvTr}

nina fras

to mladi-sve...@googlegroups.com
Zdravo :D jaz se opravčujem ampak danes sem čist pozabla prit na prvi sestanek za oratorij :D drugače bi bla animatorka.. ampak danes sem res čisto pozablaa :D zatto bi vprašala, kdaj bo sestanek naslednič ? :)

Hotmail: Trusted email with Microsoft's powerful SPAM protection. Sign up now.

--
To sporočilo ste prejeli, ker ste član skupine "Mladi Župnije Sveta Trojica"
Za objavo v tej skupini pošljite e-pošto na

Povabi prijatelje preko:
http://groups.google.com/group/mladi-svete-trojice/members_invite

domen šuta

to mladi župnije Sveta Trojica**