{mDP:)} AKCIJA: NAPIŠITE PROTESTNO PISMO

0 views
Skip to first unread message

Egidij

unread,
Apr 30, 2010, 4:12:01 AM4/30/10
to mladi-dravsko-polje, mladi-sve...@googlegroups.com, mladi-deka...@googlegroups.com, mladi-s...@googlegroups.com
Pozdravljeni, prijatelji!

Čeprav ste morda že prejeli od drugod, vam
posredujem pomembno sporočilo v premislek in delovanje ...

  MiR in VSE DOBRO!

  brat Tilen

---------- Forwarded message ----------

AKCIJA: NAPIŠITE PROTESTNO PISMO

Pozdravljeni!

Resnost razmer nam narekuje, da se bo treba podučiti in reagirati.
Zato smo si dovolili posredovati na vse sezname spodnje obsežno sporočilo civilne iniciative za družino obeh staršev.
V kolikor ga boste prepoznali kot nezaželjeno, nam sporočite svoje mnenje.

Sicer pa spodbujamo k sodelovanju v obrambo pravice in možnosti, da v zakonskem predlogu tudi toliki zagovorniki družine dobijo besedo.

V imenu zdrave pameti!

Za ekipo LT Podpore
   Projekt Izberi življenje, ŽIVI NA GLAS, METANOIA in StudioSvetilnik

---------- Forwarded message ----------
From: <k...@24kul.si>
Date: 2010/4/29
Subject: [24kul.si] AKCIJA: NAPIŠITE PROTESTNO PISMO ANDREJI ČRNAK MEGLIČ, KER OMEJUJE SVOBODO GOVORA!
To: k...@24kul.si


Spoštovane bralke in bralci,

Civilna iniciativa za družino in pravice otrok prosi vse (posameznike, strokovnjake, predstavnike gibanj, društev in organizacij itd.), da Andreji Črnak Meglič pošljete protestno e-pismo, ker je številnim, strokovnjakom, posameznikom in organizacijam prepovedala udeležbo na seji Odbora za delo, družino, socialne zadeve in invalide, ki bo v torek, 4. maja 2010, ob 14.00 v Državnem Zboru.

Črnak Meglič je na sejo Odbora povabila več kot deset predstavnikov institucij in organizacij, ki bodo lahko veliko večino časa na seji predstavljali svoja prepričanja o tem, da otrok za svoj razvoj ne potrebuje očeta in matere. Samo štirim predstavnikom (od več kot 50 prijavljenih posameznikov, strokovnjakov in organizacij) pa bo, v neenakopravnih razmerah dopustila, da zagovarjajo pravico vsakega otroka do očeta in matere. Po mnenju Civilne iniciative ter številnih strokovnjakov je takšna odločitev krivična, diskriminatorna, nedemokratična in posega v svobodo govora vseh državljanov in državljank! Vse kaže, da je usoda Družinskega zakonika odvisna čedalje bolj od tega, kako glasni in družbeno aktivni bomo. Zato vas Civilna iniciativa lepo prosi, da napišete poslancem in medijem svoj protest! Vsako e-pismo je v takšnih razmerah izrednega pomena (navodila so napisana spodaj)!

 

Aleš Primc, vodja Civilne iniciative za družino in pravice otrok

Uredništvo 24KUL.si

p.s.: E-novice prejemate, če ste se nanje prijavili sami, če Vas je prijavil kak znanec ali če ste podpisali peticijo "Za družino in pravice otrok". V kolikor brezplačnih novic ne želite več prejemati, se lahko odjavite z elektronskim sporočilom na naslov: odj...@24kul.si  V tem primeru sprejmite naše opravičilo.
p.p.s.: Prosimo, ne odgovarjajte na to sporočilo, ker ga morda ne bomo prejeli. Pišite nam na in...@24kul.si.

 

E-NOVICE 24KUL.si - Petek, 30. april 2010


Vabilo k pisanju E-protesta!

Vse kaže, da je usoda Družinskega zakonika odvisna čedalje bolj od tega, kako glasni in družbeno aktivni bomo. Zato vas Civilna iniciativa lepo prosi, da se odzovete na naše vabilo in storite naslednje:

1. V e-sporočilo, ki je naslovljeno na predsednico odbora ga. Andrejo Črnak Meglič, s svojimi besedami na kratko napišite, da izražate protest zaradi prepovedi sodelovanja številnih posameznikov in organizacij na seji Odbora, ki bo v torek, 4.5.2010 ob 14h. Obenem poudarite, da gre za diskriminacijo državljanov in državljank kot tudi organizacij civilne družbe, ki si prizadevajo za ohranitev vrednote družine ter pravico vsakega otroka do očeta in matere. Ne pozabite zapisati svojega imena, priimka in kraja.

 

2. Sporočilo pošljite na e-naslov predsednice odbora, sekretarki ga. Tini Kšela Premik predsedniku DZ Pavlu Gantarju, vsem poslancem DZ in medijem (vse naslove vpišite v glavo e-sporočila): Anton.A...@dz-rs.si; Bogdan....@dz-rs.si; Roberto....@dz-rs.si; Samo...@dz-rs.si; Marjan...@dz-rs.si; Franc....@dz-rs.si; Mirko...@dz-rs.si; Renata.B...@dz-rs.si; Alan.B...@dz-rs.si; Anton....@dz-rs.si; France....@dz-rs.si; Milan...@dz-rs.si; Bogdan...@dz-rs.si; Zvonko...@dz-rs.si; Andreja.cr...@dz-rs.si; Silva.c...@dz-rs.si; Matevz....@dz-rs.si; Pavel....@dz-rs.si; Ljubo....@dz-rs.si; Josko...@dz-rs.si; laszlo...@dz-rs.si; Vinko....@dz-rs.si; Ivan....@dz-rs.si; Branko...@dz-rs.si; Milan....@dz-rs.si; miran....@dz-rs.si; Matja...@dz-rs.si; Robert...@dz-rs.si; drzavni.zbor.rs@gmail.com; Eva....@dz-rs.si; Janez...@dz-rs.si; Zmago.J...@dz-rs.si; drzavni.zbor.rs@gmail.com; Alenka...@dz-rs.si; Miran...@dz-rs.si; Jozef.J...@dz-rs.si; Franc...@dz-rs.si; Luka...@dz-rs.si; Franc...@dz-rs.si; Anton....@dz-rs.si; Franc...@dz-rs.si; Janja....@dz-rs.si; Vasja....@dz-rs.si; Mirosl...@dz-rs.si; Bojan....@dz-rs.si; Gvido...@dz-rs.si; Danijel...@dz-rs.si; Marijan...@dz-rs.si; Dusan...@dz-rs.si; Zvonk...@dz-rs.si; Darja.L...@dz-rs.si; Dejan....@dz-rs.si; Rado....@dz-rs.si; Andrej....@dz-rs.si; Silven....@dz-rs.si; Branko....@dz-rs.si; Tomaz.M...@dz-rs.si; Darko...@dz-rs.si; Breda...@dz-rs.si; Rudolf...@dz-rs.si; Miro....@dz-rs.si; Iztok.Po...@dz-rs.si; Marijan...@dz-rs.si; Lojze....@dz-rs.si; Alojzij....@dz-rs.si; Majda....@dz-rs.si; Miran...@dz-rs.si; Jakob.P...@dz-rs.si; Srecko.P...@dz-rs.si; Franc....@dz-rs.si; Vili....@dz-rs.si; Janez...@dz-rs.si; Andreja...@dz-rs.si; Anto...@dz-rs.si; Vito....@dz-rs.si; Borut....@dz-rs.si; Joze....@dz-rs.si; Stefan...@dz-rs.si; Vili.T...@dz-rs.si; Anto...@dz-rs.si; Ivo....@dz-rs.si; Janko...@dz-rs.si; Peter....@dz-rs.si; Andrej...@dz-rs.si; Cveta.Zalo...@dz-rs.si; Matjaz....@dz-rs.si; Milenko...@dz-rs.si; Aleksan...@dz-rs.si; Radovan...@dz-rs.si; Franc.Z...@dz-rs.si; Melita...@dz-rs.si; Julijana.Bi...@dz-rs.si; g...@dz-rs.si; uredn...@24ur.com, pi...@delo.si; in...@ljnovice.com; in...@obala.si, pod...@obala.net; pisma....@primorske.si; MMC-no...@rtvslo.si, p...@vecer.com; pi...@dnevnik.si; tina....@dz-rs.si;

 

3. Sekretarka Odbora vas mora obvestiti o prejemu vaše e-pošte.

 

4. Omenjeno sporočilo pošljite čim več prijateljem, sodelavcem, znancem in vsem, ki se zavzemajo za vrednote družine in otrok.

 

Civilna iniciativa se vam za udeležbo že vnaprej zahvaljuje za pogum in besedo, s katero se boste aktivno in glasno zavzeli za družino in pravice otrok. Vsako e-pismo je v takšnih razmerah izrednega pomena!

 

Aleš Primc, vodja Civilne iniciative za družino in pravice otrok

 


Zakaj je seja Odbora pomembna!

Druga obravnava predloga Družinskega zakonika na seji Odbora za delo, družino, socialne zadeve in invalide v torek 4.5.2010 bo zelo pomembna iz naslednjih razlogov:

  • na tej seji odbora se bo najbolj vsebinsko in podrobno razpravljalo o predlogu Družinskega zakonika v celotnem parlamentarnem postopku,
  • na seji odbora lahko edinkrat v postopku sprejemanja zakona strokovna in laična javnost poslankam in poslancem predstavi svoje argumente, gre za demokratično pravico strokovnjakov in državljanov, da sodelujejo v zakonodajnem postopku;
  • na tej seji lahko odbor sprejme amandmaje k predlogu Družinskega zakonika, po katerih zakonik ne bi razvrednotil družine, izenačeval zakonske zveze in istospolne zveze ter omogočal posvojitve otrok; s tem bi bila ustvarjena dobra podlaga, da bi tudi Državni zbor na seji vseh poslancev podprl te amandmaje.

Seja odbora bo v torek 4. maja 2010 od 14 ure naprej z neposrednim prenosom na TV SLO 3.

 


"Od zakonodajalca sva pričakovala, da bo družino zaščitil!"
Intervju s Polono in Tadejem Stegu

Polona in Tadej Stegu sta zanimiv in vedno dejaven zakonski par. Aktivna sta na različnih področjih, od glasbenega do uredniškega, zadnjih nekaj mesecev pa tudi v Civilni iniciativi za družino in pravice otrok. Z njima smo govorili o njunem pogledu na dogajanje okoli sprejemanja Družinskega zakonika, ki se vse bolj bliža vrelišču.

V zadnjih mesecih Slovenijo "pretresa" sprejemanje novega Družinskega zakonika. Do njega se strokovnjaki in politična telesa različno opredeljujejo. Sama sta se tudi aktivno vključila v dogajanje okrog Zakonika. Bila sta med organizatorji oktobrskega Dneva družine, videli smo vaju lahko v parlamentu na prvi seji o Družinskem zakoniku ... Kaj vaju žene, motivira za takšno dejavnost? Ali ne zaupata politikom in strokovnjakom, da se bodo odločili pravilno in pripravili kar najboljšo zakonodajo?
Tadej: Ko sem prvič prebral besedilo predloga novega Družinskega zakonika, nisem mogel verjeti svojim očem. Mislil sem, da je normalnemu državljanu Slovenije družina, kakršna nas je skozi zgodovino ohranila do današnjega dne, vendarle nekako samoumevna vrednota - saj to med drugim kažejo različne sociološke raziskave, tudi med današnjo mladino. Še bolj bi to v današnjem času, ko nam zaradi različnih vzrokov demografske napovedi kažejo nič kaj razveseljivo prihodnost, pričakoval od tistega, ki ima 'škarje in platno', torej zakonodajalca, da bo takšno družino zaščitil in tako skrbel za dobro nas vseh. Ampak ne: zakonodajalec se je odločil, da bo pripravil družinski zakonik, v katerem je družina, v kateri se naravno poraja življenje, povsem razvrednotena in nezaščitena.
Polona: Zanimivo je, da kar naprej poslušamo o nujnosti pokojninske reforme, nihče pa ne omeni, zakaj prihaja do nevzdržnosti pokojninskih sistemov in bo ob takšni politiki v prihodnosti še bolj. Če ne bomo danes zaščitili družine in pomagali mladim, da bodo z veseljem mogli sprejemati novo življenje, nam nobena pokojninska reforma ne bo pomagala. Živimo na čudovitem koncu zemlje, ki gotovo ne bo ostal prazen - bodo pač prišli drugi, ki cenijo družino in človeško življenje.

Predlog vsebuje tudi veliko spremembo definicije zakonske zveze, ki bi uvedla istospolne poroke, odstranjuje pa člen, ki zakonski zvezi priznava usmerjenost v osnovanje družine. Kako kot zakonca sprejemata poskuse takšnih sprememb? Konec koncev predlagatelji poskušajo spremeniti institucijo, katere del sta tudi sama ...
Polona: Je ministrstvo naredilo kakšne resne raziskave, s katerimi bi dokazalo, da bi bila takšna sprememba koristna za družbo? Je naredilo eno samo takšno raziskavo? Ne, ni je! In vendar kljub ostremu nasprotovanju velike večine civilne družbe in strokovne javnosti 'rinejo z glavo skozi zid' s tako slabo pripravljenim zakonom, za katerega je celo Zakonodajno pravna služba Državnega zbora ocenila, da je povsem zanič! Sekretarka ob tem ošabno kar naprej trdi, da nobeno mnenje, ki se ne ujema z njenimi lažmi, niti npr. predsednika SAZU prof. dr. Jožeta Trontlja, ni strokovno! Kako naj bi človek zaupal takšnim politikom in samozvanim strokovnjakom?
Tadej: Za naju kot kristjana je zakonska zveza še mnogo več kot le civilni zakon. Ampak tudi civilni zakon ima v trenutni zakonodaji svoj smisel v zasnovanju družine, s tem pa možnosti, da soustvarja novo življenje. Takšni poskusi, ki so po mojem v nasprotju že z zdravo pametjo, so nedopustni, sploh pa poskus, da bi takšne spremembe uzakonili!

Problem predloga Družinskega zakonika pa ni le v omenjeni redefiniciji družine, kar je pokazalo na primer tudi nedavno izdano mnenje parlamentarne Zakonodajno pravne službe, ki ga omenjata. Kje še vidita pomanjkljivosti predloga?
Polona: Naj izpostavim prepoved telesnega kaznovanja. Mar ne obstaja tudi psihično in čustveno nasilje nad otrokom? Opredelitve v predlogu so glede tega gotovo preveč splošne. Imam tudi pripombo na sklenitev zakonske zveze zunaj uradnih prostorov: bi zakonca lahko sklenila zakonsko zvezo v cerkvi? Saj je takšnih parov kar veliko. Ali pa bo zakonodajalec tu ohranil diskriminatorno obravnavo?
Tadej: V predlogu niso na primer nikjer omenjene pravice in dolžnosti starih staršev. Mislim, da bi bilo nujno določiti vlogo starih staršev tudi v primeru, ko otrok ostane brez svojih bioloških staršev.

Predlog nove zakonodaje predvideva tudi legalizacijo posvojitve v istospolne skupnosti in v izvenzakonske zveze. Kje vidita dobre in slabe strani takšne spremembe?

Polona: Dobrih strani pri takšnih spremembah ne vidim oziroma so zanemarljive. Otroka ne smemo v izhodišču prikrajšati za očeta in mater. Otrok za celosten razvoj potrebuje očeta in mamo. Nobena raziskava še ni dokazala, da to ni res.
Tadej: Sicer pa ne vem, zakaj predlagatelj potem ni dosleden in diskriminira (če sledim njegovi logiki) na primer poligamne skupnosti - saj tudi takšne obstajajo. Torej bi po predlagateljevem tudi te morale imeti pravico do posvojitve otrok? Seveda je takšna logika absurdna, saj otrok nikdar ne more biti pravica, ampak je oseba.
Polona: Dobro misleči ljudje ves čas trdimo, da je potrebno otroke, ki so bili rojeni v heteroseksualni zvezi in so se znašli v homoseksualni, tudi z zakonodajo zaščititi. Vendar za to nikakor ni potrebno razvrednotiti družine, kakršna je za otroka najprimernejša.

Članek na www.24kul.si


Ugledni slovenski strokovnjaki proti predlogu Družinskega zakonika

Strokovno srečanje »Družinski zakonik – pravo in vrednote«

 

Po mnenju uglednih slovenskih strokovnjakov – ak. prof. dr. Jožeta Trontlja, prof. dr. Rajka Pirnata, prof. dr. Janeka Muska in doc. dr. Mateja Avblja – redefinicija družine in uvajanje posvojitev otrok v istospolne skupnosti ni argumentirano in ni zadostno utemeljeno z raziskavami. Svojo nenaklonjenost napovedani reformi družinskega prava so izrazili na nedavnem strokovnem srečanju IUS caffe z naslovom: "Družinski zakonik: pravo in vrednote," ki ga je na Pravni fakulteti organiziralo Akademsko društvo Pravnik.

 

O dogodku smo na kratko poročali že pretekli teden, sedaj pa si lahko na naši spletni strani preberete še več o tem, kakšno stališče so o predlogu Družinskega zakonika zavzeli omenjeni strokovnjaki. V kratkem pa načrtujemo tudi objavo videoposnetkov strokovnega srečanja.

 

Obširnejši članek si lahko preberete tukaj.



Državno tožilstvo kritično do novega Družinskega zakonika

 

V Civilni iniciativi za družino in pravice otrok so pridobili mnenje vrhovnega državnega tožilstva o predlogu družinskega zakonika. Tožilstvo v mnenju obravnava vprašanje, ali je ustavno dopustno otroku z zakonom odvzeti pravico do matere in očeta. Po njihovem mnenju so rešitve v predlogu preuranjene, saj bi bilo treba izvesti strokovno analizo.

Tako istospolni partnerji kot otroci sta skupini, ki uživata ustavnopravno varstvo. Pravica istospolnih partnerjev do nediskriminatornega obravnavanja in tako tudi do posvojitve otrok pa je nujno omejena s pravico največje otrokove koristi, so zapisali na vrhovnem državnem tožilstvu.

Ni dvoma, da je otrok iz naravnih razlogov, ki se jih z zakonom ne da preprečiti, za pravico do matere in očeta velikokrat prikrajšan, vendar tega "ne moremo enačiti s primerom, ko bi to pravico otroku odvzel zakon", pojasnjujejo.

Največjo otrokovo korist, ki je konvencijsko in ustavno varovana, predlagani zakon po njihovih navedbah v zvezi s starševsko skrbjo opredeljuje kot skrb za otrokove materialne, čustvene in psihosocialne potrebe. Kaj za te potrebe pomeni odvzeti mu pravico do matere in očeta, pa ni več samo vprašanje prava, temveč predvsem vprašanje stroke, poudarjajo. Tu po njihovih navedbah ne zadošča bežno sklicevanje na tujo literaturo, ampak je treba za potrebe predlaganega zakona opraviti temeljito analizo. Predlagana rešitev je preuranjena, saj upošteva samo interese istospolnih partnerjev, ocenjujejo na tožilstvu.

Sicer na tožilstvu podpirajo celovit prenos pristojnosti za odločanje v družinskih zadevah na sodišča in možnost sklepanja ženitnih pogodb.

Kot je na današnji novinarski konferenci poudaril vodja Civilne iniciative za družino in pravice otrok Aleš Primc, tožilstvo pritrjuje njihovemu nasprotovanju novi definiciji družine. Ob tem je spomnil, da jim z ministrstva za delo, družine in socialne zadeve na prvo pobudo niso poslali vseh pripomb iz javne razprave, tudi mnenja tožilstva.

Iz odločbe informacijske pooblaščenke, po kateri so omenjeno mnenju dobili, pa izhaja tudi, da ministrstvo ne poseduje nikakršnih dokumentov o načinu priprave predloga zakonika, pravi Primc. Po njegovih besedah to kaže, da je bil predlog pripravljen nestrokovno, zato predlaga umik zakonika iz parlamentarne obravnave. Kot pravi Primc, ga ne bi presenetilo, če je del razlogov za gonjo, ki se v zadnjem času dogaja proti generalni državni tožilki Barbari Brezigar, tudi v omenjenem mnenju tožilstva.

Civilna iniciativa je do sedaj zbrala že več kot 40.000 podpisov peticije za družino in pravice otrok, pravi Primc. Če bo DZ nadaljeval obravnavo družinskega zakonika, pa je njihov naslednji cilj, da zberejo 100.000 podpisov. Odbor DZ za delo, družino, socialne zadeve in invalide bo predlog družinskega zakonika, ki je v drugi obravnavi, obravnaval 4. maja.

Vir: Demokracija.si

 

Članek na www.24kul.si


Barbara Brezigar: Potrebno je gledati na interes otroka

 

Brezigarjeva se je v intervjuju za SIOL prvič opredelila do Zalarjeve pravosodne reforme, pojasnila je, zakaj nasprotuje družinskemu zakoniku in govorila o partizanskih koreninah svoje družine.

Kakšno je vaše stališče do družinskega zakonika?

Sama se poglobljeno z njim nisem ukvarjala, civilno-upravni oddelek vrhovnega državnega tožilstva pa je do zakonika sprejel stališče, s katerim se strinjam. Oddelek meni, da rešitve v družinskem zakoniku glede definicije, kaj je družina, in glede posvojitve otrok v istospolni zvezi niso domišljene. Tudi sama se strinjam, da je treba vedno v prvi vrsti gledati na interese najšibkejšega člena, to je v tem primeru na interes otroka.

 

Celoten intervju si preberite na spletnem portalu SIOL.net.

 

|  Članek na www.24kul.si


Anja Kopač Mrak - Do predlogov smo se opredelili brez strokovnjakov?!?

 

Dr. Anja Kopač Mrak, državna sekretarka na Ministrstvu za delo, družino in socialne zadeve, je na tiskovni konferenci trdila, da so opravili strokovne analize predlogov javnosti glede Družinskega zakonika. Informacijska pooblaščenka pa je aprila v javnost posredovala informacijo, da na ministrstvu niso ustanovili niti ene strokovne komisije. Vprašanje je, kako je ministrstvo lahko naredilo strokovno analizo brez strokovnjakov in brez enega sestanka??

 

Dr. Anja Kopač Mrak je na tiskovni konferenci 30.11.2009 izjavila naslednje: "Vse predloge smo pregledali; se do njih strokovno opredelili in jih, v kolikor so bili strokovno utemeljeni, tudi upoštevali in jih vključili v predlog družinskega zakonika."

 

Ob tem so si že takrat mnogi zastavili vprašanje, kdo so ti strokovnjaki in kdaj so  ti strokovni sestanki potekali. Zato je zaprosila za te informacije. Ugotovitve so šokantne!

 

Več si preberite na www.24kul.si.

 


To niso ekscesi ali nemoralnost posameznikov. To je Slovenija!

 

“In tudi, ko govorijo, da je otrok pravica, to ne prepriča. Otrok ni pravica. Otrok je človek.” Takole je antropologinja Vesna V. Godina v treh stavkih razgalila in razbila celo vrsto argumentov, ki se zadnje čase pojavljajo okrog novega družinskega zakonika. Pogovor je objavljen v današnji Sobotni prilogi Dela in je vsekakor prava zakladnica analiz naše slovenske družbene realnosti. Odlomek intervjuja si lahko v nadaljevanju preberete.

Kako bo med ljudstvom tak Družinski zakonik sploh zaživel, se udejanjal?

Nikakor. Znotraj slovenske tradicionalne kulture, ki je egalitarna, kolektivistična, sprejemanje takega zakonika ni smotrna zadeva. Dokler gre za poroke, ne vidim nobenega problema. Če se dve odrasli osebi, ki sta istospolno usmerjeni, odločita, da se bosta poročili, je to njuna odločitev. Ceno te odločitve bosta nosili ti osebi. In cena bo stigmatizacija. Če sta se odločili, da bosta to stigmatizacijo sprejeli, z njo živeli in poskušali vse sosede in druge s svojim vsakodnevnim delovanjem prepričati, da je ta stigmatizacija napačna, je to v slovenskih razmerah herojski podvig. In vsakemu, ki bo to naredil, aplavdiram.

Nismo še dovolj zreli, da bi sprejeli posvojitev otrok istospolno usmerjenih?

Ne gre za zrelost, gre za to, da naša kultura s tem ni kompatibilna. Imate veliko neevropskih kultur, kjer imate tako imenovani klasifikatorični sistem sorodstva: otrok ima več mam in več očetov. Če tam otroka vprašajo, koliko očetov ima, lahko reče dva, in to je normalno. Oni imajo tradicionalno kulturno opremo za to rešitev. Mi je pa nimamo, posebej ne Slovenci.

Ampak tudi pri nas se družinske oblike pluralizirajo.

Tako je to: najprej so kriminalizirali nezakonske mame, potem samohranilke, potem ločenke. In tako naprej. Ta kriminalizacija se seveda pomika od ene do druge skupine in točno vidite, kako potuje. Ko ljudje dobijo z neko skupino, recimo ločenk, pozitivne izkušnje, niso več stigmatizirane. In stigmatizacija se prenese na novo skupino. To je naš, slovenski način. Mislim, da bi znotraj tega načina moral zakon v vsakem primeru absolutno dovoliti istospolne poroke. Ko pa gre za posvojitev otrok, mislim, da čas za to še ni nastopil.

Ker bi bila stigmatizacija otrok po vašem prevelika cena?

Absolutno. Moja hči je cerebralni paralitik, jaz sem to stigmatizacijo z otrokom preživela. Pri čemer je olajševalna okoliščina moje hčere, da rečejo, da je to bolezen. Ker če si bolan, se pač že malo smiliš drugim.

 

Celotni intervju si preberite na spletnem portalu Delo.si. 

|  Članek na www.24kul.si


Izšla je nova številka revije Vzgoja, med drugim namenjena Družinskemu zakoniku

 

Pred nekaj dnevi je izšla nova številka revije Vzgoja, ki je tokrat v žarišču posvečena predvsem pomenu družine. Obravnava pa tudi nekatera vprašanja, ki jih odpira predlog Družinskega zakonika.

 

O konceptu zakonske zveze in družine, o novem predlogu družinskega zakonika in njegovih spornih usmeritvah, o homoseksualnosti in otrokovih pravicah pišejo generalna državna tožilka Barbara Brezigar, podpredsednik državnega zbora France Cukjati, psihoterapevt Bogdan Žorž, moralni teolog dr. Tadej Strehovec, urednik revije Vzgoja mag. Silvo Šinkovec in drugi.

V rubriki za starše pišejo tudi o pomenu očeta in matere za zdrav človekov razvoj ter o času, ki ga oče nameni svojim otrokom.

Predstavljajo tudi nekaj člankov, namenjenih predvsem učiteljem in vzgojiteljem, o pogovorih v razredu, o spoštovanju otrok in o glasovnih igrah v predšolskem obdobju.

V rubriki Naš pogovor pa predstavljajo misijonarko Ljudmilo Anžič, ki se s svojim delom bori proti revščini in socialni izključenosti v Kambodži, deželi, kjer sta doma nepismenost in zgodovina strahotne rdeče revolucije.

Revijo Vzgoja priporočamo v branje vsem, ki jih tako ali drugače zadevajo tematike vzgoje otrok in odnosov v družini.

 

Več informacij lahko najdete tukaj.

 

Članek na www.24kul.si


Iskreni.net: Šest točk za poživitev vajinega zakona

 

V današnjem svetu se zdi, kot da nikoli ni dovolj časa, da bi uresničili vse, kar bi radi. Zahtevne službe, vzgoja otrok, skrb za domača opravila, pomoč lastnim staršem, izgubljen čas pred televizijo in računalnikom, prevažanje otrok po krožkih in treningih … vse to lahko povzroči, da negovanje našega temeljnega odnosa – zakonske zveze – pada in pada na seznamu prednostnih nalog.

Se vama zdi, da se to dogaja tudi vama? Sprehodita se skozi spodnji seznam šestih bistvenih »poživil« za vajin zakon. Če v zadnjem mesecu nista »zaužila« niti enega, je čas za temeljit razmislek in pogovor. Če sta jih doživela samo pol, se za trenutek ustavita in naredita korak nazaj, da bosta lahko naredila dva ozaveščena in prava koraka naprej. Če pa uresničujeta vseh 6 točk, ki so opisane spodaj, vse čestitke! Naj vajin zakon še bolj raste in cveti ter tako postaja dar ljubezni za vaju in za druge.

1.Razvijajta komunikacijo. Občutek, da si razumljen, je najbistvenejši občutek v zakonu, občutek, da te partner ne sliši ali napačno razume, pa prvi korak na poti vajinega zakona navzdol.

2.Negujta romantiko. Odsotnost romantike je največja suša za vajin zakon. Pred poroko vama je bila romantika velikokrat podarjena, zdaj si je potrebno zanjo prizadevati. Splača se!

3.Proslavljajta razlike. Razlike veliko parov razdvajajo. Vidva pa poskrbita, da bosta v njih našla izziv za prilagajanje in podarjanje. Ne ustrašita se jih, ampak se zanje zahvaljujta in jih proslavljajta.

...

 

Več si lahko prebrete na spletni strani ISKRENI.net

 

Članek na www.24kul.si


Četrti Festival družin - Laško, 15.-16. maj 2010

 

Zavod iskreni.net vabi na že 4. Festival družin, ki bo letos potekal 15. in 16. maja. Iz Postojne, kjer je gostoval kar 3 leta zaporedoma, se bo preselil v čudovit park ob Savinji, ob vodnem zabavišču Thermana v Laškem.

 

Priprave na festival so v polnem teku, zato ste lahko prepričani, da vas tudi letos program ne bo razočaral. Festival se bo odvijal kar dva dni! Za sobotni športni program bodo poskrbeli v Thermani, v nedeljo pa sledi pravo festivalsko vzdušje s Čuki in pestrim spremljajočim programom.

 

Več informacij najdete na www.festival-druzin.si.

Članek na www.24kul.si


Akcija »3 Eure za družino in pravice otrok«

 

V »Civilni iniciativi za družino in pravice otrok« vedno pogosteje ugotavljamo, da razmere okoli sprejema novega Družinskega zakonika zahtevajo vedno večje aktivnosti. Ob tem se zavedamo, da je potrebno o tem GLASNO GOVORITI, OPOZARJATI in SE AKTIVNO DRUŽBENO AKTIVIRATI! Brez javnega delovanja in podpore naša civilna iniciativa ne more uspeti. V ta namen številni posamezniki, može in žene, delavci in upokojenci, očetje in matere ...  izjemno požrtvovalno in popolnoma brezplačno žrtvujejo svoj čas in energijo, za kar smo jim zelo hvaležni. Ob tem pa  se zavedamo, da pred nas stopa obdobje, ko bo potrebno za naše delovanje zbrati tudi finančna sredstva. Zato je Civilna iniciativa pričela z akcijo: "3 EURE ZA DRUŽINO IN PRAVICE OTROK". Gre za akcijo, ko pred vas stopamo s prošnjo, da vsak finančno podpre delovanje iniciative. Brez te podpore nikakor ne bo mogoča uspešno in nadaljevati s predvidenimi aktivnostmi. To velja še zlasti v primeru naše iniciative, ki ni deležna nikakršne finančne pomoči s strani vlade in ameriških organizacij, kakršno imajo zagovorniki razvrednotenja družine v naši državi. Zato vas lepo prosimo in pozivamo, da darujete TRI / PET/ DESET… EVROV za Civilno iniciativo. Znesek lahko na pošti, v banki ali pa preko interneta nakažete na:

§   Zavod za družino in kulturo življenja - KUL.si, Tržaška 85, 1000 Ljubljana

§   ŠT. RAČUNA: SI56 2420 3901 0509 135

§   SKLIC: 00 0000000

§   S pripisom: "Za Civilno iniciativo".

Za vsak vaš dar se vam že vnaprej lepo zahvaljujemo.

Civilna iniciativa za družino in pravice otrok!

   


Naredite plakat - za družino

 

V CI si prizadevamo, da bi državljanke in državljani imeli možnost dobiti čim več informacij o pomenu družine, zakonske zveze, temeljnih otrokovih pravicah do mame in očeta in še o marsičem, zato smo v sodelovanju z Zavodom KUL.si vzpostavili internetno stran www.24kul.si, na kateri je množica raznovrstnih informacij o teh tematikah.

Stran je sedaj že zelo lepo zaživela in je zares vsebinsko bogata, zato si prizadevamo, da bi jo redno spremljalo čimveč ljudi. Prosimo Vas, da nam pomagate ljudi seznaniti z našo spletno stranjo in z našimi prizadevanji za družino in pravice otrok!

Kaj lahko naredite?

Vzamete velik, čim večji list papirja, lahko tudi več listov skupaj ali blago - kar koli, da bo plakat čim večji. Na plakat na veliko napišete: ZA DRUŽINO! In nato v drugo vrsto WWW.24KUL.SI. Vse ostalo, kar bi še napisali ali narisali zraven, je prepuščeno vašim idejam. Naj bodo plakati čim zanimivejši! Plakate pritrdite na čim bolj vidno mesto, kjer jih bo opazilo čimveč ljudi: na običajna oglasna mesta v vašem kraju, ob ceste, na kozolce, na strehe, na drevesa … Vse je prepuščeno vašim idejam!

Veseli bomo tudi, če plakate fotografirate in fotografije pošljete na naš spletni naslov in...@24kul.si. Dobrodošli bodo podatki, kdo je plakat izdelal in izobesil, ter kje visi. Najbolj izvirne plakate bomo objavili na naši spletni strani.

Fotografijo svojega plakata so nam že poslali iz Šentjerneja na Dolenjskem. Ta plakat LAHKO po potrebi tudi sami uporabite.

ZA DRUŽINO!

WWW.24KUL.SI

Članek na www.24kul.si


Prispevki in mnenja bralcev

 

1. Že nekaj časa se sprašujem, kaj bi istospolni in njihovi simpatizerji in podporniki radi dosegli s svojim odnosom do družine, se pravi odnosa med možem in ženo. Pred časom sem opazoval, kako se je nečak igral z daljinskim upravljalnikom za TV. Hotel je na vsak način odpreti prostor, kjer so spravljene baterije. Uspelo mu je. Čeprav je star le eno leto, pa še predčasno rojen, mi je pokazal, kako "zakomplicirane" naj bi bile v življenju rešitve. Niso zakomplicirane, ampak zelo preproste. Da daljinski upravljavec funkcionira, je potrebno imeti baterijo z nasprotnima poloma.  Zato postavljam vprašanje vsem:

Povejte mi, kako naj funkcionira daljinski upravljalec z baterijami, ki ima vsaka dva plusa ali dva minusa?

S. K.

P.S.: Upam, da baterije tega ne bodo vzele kot sovražni govor.

 

2. Pozdravljeni!

Čeprav nimam časa, de bi se posvetil branju vseh vaših prispevkov, imam vendarle simpatije do vaših stališč. Tudi jaz čvrsto stojim za tem, da je edina naravna skupnost ljudi različnih spolov, saj edino tako lahko sproducirajo potomstvo.
Vse drugo je produkt sprevrženega ljudskega uma. Živali žive normalneje od ljudi.
Svetovni lobiji istospolnih skupnosti so dosegli že takšne rezultate, da se bojim, da ne bo nikoli več povratka nazaj. Kar je še hujše, jaz mislim, da ni toliko nevarnosti v bigamiji, ki je sicer tako in tako na različne načine povsod prisotna.
Nekatere kulture jo uveljavljajo z zakoni, drugi pač skrivaj, saj tudi v najidealnejših zakonih marsikdaj pride do nezvestobe in si partner zaželi še nekoga drugega Mene skrbi nekaj drugega. Za sedaj se lahko poročajo istospolni partnerji, a ko bodo to povsod in povsem uveljavili, bo naslednji korak zahteva, da se človek poroči z živaljo. Morda se komu zdi neverjetno, toda, "Živi bili, pa videli". To je res tragedija ter propad civilizacije in človečanstva.
A. Z.    

 


24KUL.si na Facebooku!

 

Vabimo vas, da se pridružite skupini 24KUL.si na Facebooku, ki je namenjena vsem obiskovalcem našega spletnega portala. Povabite tudi svoje domače, prijatelje in znance. Kliknite na to POVEZAVO.


  • Copyright © 24KUL.si. Vsebino tega sporočila lahko odtujite, kopirate in posredujete drugim.  V kolikor objavljate vsebino, vas vljudno prosimo, da vsebino označite z informacijo “24KUL.si”. Vsako spletno objavo naj spremlja delujoči link na www.24kul.si.
  • Komentarje, vprašanja in novice lahko pošljete na: in...@24kul.si      
  • Na e-novice se lahko prijavite na: pri...@24kul.si   
  • Na e-novice se lahko odjavite na: odj...@24kul.si   
  • Izhajanje in delovanje e-novic 24KUL.si lahko finančno podprete na: www.24kul.si

--
To sporočilo ste prejeli ker ste vpisani v skupino "LIFE TEEN-si 14+"
Pogostnost sporočil je v povprečju 3-5 na mesec - priložnostno.
Spoštujemo Vašo zasebnost, zato Vašega naslova ne bomo posredovali komurkoli drugemu. Če ne želite več prejemati sporočil te skupine, pošljite e-pošto na LIFETEEN-si-ml...@googlegroups.com in vedite, da nam bo žal za Vaše slovo :o)
Za več možnosti načinov prejemanja obiščite skupino na http://groups.google.com/group/LIFETEEN-si-mladi?hl=sl
 
Dogodki, novice, ilustrirani članki, video dodatki in možnost stika z duhovnikom Vas čakajo na strani http://www.lifeteen-si.com
---
Objave članov so pred objavo pridržane v moderiranje.
---
 
VESELA ALELUJA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

--
To sporočilo ste prejeli, ker ste član Googlove skupine mladih dekanije Dravsko Polje :)
Za objavo v tej skupini pošljite e-pošto na
mladi-Dra...@googlegroups.com
Za odjavo iz te skupine pošljite e-poštno sporočilo na
mladi-Dravsko-P...@googlegroups.com
Za več možnosti (POVABILO PRIJATELJU :) ) obiščite skupino na
http://groups.google.com/group/mladi-Dravsko-Polje?hl=sl?hl=sl
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages