Web MLAB

kaklik

to MLAB
2011/5/4 Jakub Kákona <kja...@gmail.com>
a proč by se ta stránka nemohla generovat přímo PHP skriptem při
načtení? Projít popisný soubor snad není problém ne? Navíc by
snad šel
ještě nějak zoptimalizovat..

Procházení struktury adresářů je dost drahé a parsrování textu celkem
taky.

Generovat nějaké stránky někam do vlastní cache bude problém..

To není vůbec problém. To už jsem dělal.

Chtělo by to vyřešit nějak co nejdřív, je potřeba možnost snadného
linkování
dokumentace. Momentálně MLAB skoro nikdo nelinkuje a myslím si
že je to
právě kvůli tomu, že to jde velmi těžko..

Kde by se měly objevovat permanentní linky? Návrhy...

navíc google pak těžko může mít sitemap, což způsobí, že nám
nevygeneruje Sitelinky při vyhledání webu.. a spoustu
dalších věcí..

Milan Horkel píše v St 04. 05. 2011 v 11:16 +0200:

> To by mělo jít (a původní požadavek k unikátním jménům
modulů k tomu
> taky směřoval). Moje představa byla, že by na takový dotaz
uživatel
> dostal jednu (nebo několik, když má modul verze A,B atd)
položek
> podobných, jako jsou v seznamu modulů. Verzování je navrženo
tak, aby
> i neúpný název šel rozumně zpracovat. Kouknu se na to.
>
> Základ je připravený, musí se udělat skript pro vycucnutí
dat (asi
> pouštěný jednou za den) a rozmyslet, jak má vypadat
výsledek.
> Přepínání jazyků by asi nebyl problém. Data se mohou brát z
popisu
> modulů. Možno rozšířit o atributy (nový, zastaralý a
podobně).

> Koukni třeba sem: http://www.mlab.cz/?xx
>
> Jak to chvátá?
>
> Milan
>

> 2011/5/4 Jakub Kákona <kja...@gmail.com>
> Ahoj,
>
> V jakém stavu jsou teď permalinky na MLABu?
>
> Mám totiž celkem problém s publikováním, protože
nedovedu
> nikam dát
> odkaz, který by nemohl zastarat..
>
> Potřeboval bych aby každý modul měl přehledovou HTML
stránku
> se
> základními informacemi jako stav, parametry a odkazy
na další
> dokumentaci. Měla by mít samostatné přepínání mezi
en a cs.

> Na tuto stránku by měl odkazovat permalink z
kořenové adresy.
> Třeba
> www.mlab.cz/usbio01A fungovat by to ale myslím mělo
i na
> kořenový název
> bez verze tj. www.mlab.cz/usbio Jak složité je tam
něco
> takového
> dodělat?
>
> Je to potřeba udělat i kvůli tomu, že jinak nejde
moc dobře