RE: neco malo driveru

Jakub Kákona

to Kákona Martin, Seidenglanz Miroslav, mlab-...@googlegroups.com
Cekal jsem, ze tohle se bude resit tak, ze rozeberete nejakej komercni
H-mustek.

Neni tohle nejaka moc stara soucastka?

V cem je lepsi nez IR2112 ktery jsme pouzili v mustku HB1FET01A a mame
jich jeste 6ks, krome toho ze je v mensim pouzdre? Nevim, jestli by teda
nestacil jeho redesign tj. vyhazeni smimaci elektroniky, predelani na
DPAK pouzdra a zmenseni tistaku.

Chladic se uz da nahradit hlinikovim substratem PCB. Videl bych to jako
nejrychlejsi a nejlepsi reseni, pokud nenajdete nejaky prevratny IO pro
H-mustek..

kaklik

Kákona Martin píše v Čt 13. 10. 2011 v 16:03 +0200:
> Jo, myslel jsem DPAK. D2PAK jsou uz velke.

Jakub Kákona

to Kákona Martin, mlab-...@googlegroups.com, Seidenglanz Miroslav, Janás Miroslav
Co se s tim H-mustkem provede dal? Chcete s tim nejak pomoct?
Muzu treba sehnat nejake ty obvody a tranzistory, kdyz nekde nejake
najdete..

Ono asi stejne nema moc smysl hledat nejake genialni reseni.. O to byla
v MLABu snaha uz nekolikrat a zatim vzdycky spatne dopadla..

Ja tedy myslim, ze bude docela stacit uplne jednoduchy, ale odolny
H-mustek, ktery pujde snadno vyrobit a dobre snese deti v krouzku a bude
fungovat na akumulatory pri napetich 3,6V 7,2V, 12V.
Proudy by mohli odpovidat DPAK tranzistorum, takze predpokladam tak
aspon 5A.

Ze ty obvody jsou stare asi nevadi, protoze jsou v podstate prumyslovym
standardem.. Akorat nevim, jak to bude s jejich funkci na nizkych
napajecich napetich.. Ale je mozne, ze to bude fungovat podobne jako
ST232ACD na 3,3V akorat vykonove tranzistory se budou muset dobre
zvolit aby spinaly pri nizkem napeti na G.

kaklik