Analogové differencialni konektory.

Jakub Kakona

to Milan Horkel, mlab-...@googlegroups.com
Ahoj,

Chystám se začít s návrhem nového modulu
http://wiki.mlab.cz/doku.php?id=cs:adcdual

Zatím to vypadá, že bych použil tento převodník
http://www.linear.com/product/LTC2190

Na digitální výstup bych asi dal už klasicky SATA konektory, protože se
osvědčily.

Nevím ale co s analogovým vstupem, protože se k tomu modulu bude občas
připojovat diferenciální analogový signál a občas jednoduchý
single-sided.
Nejvíc by se mi líbilo řešení, že by měl vyvedený prostě jenom
diferenciální výstup. A diferenciální analogový signál by se případně
udělal vždy externím transformátorem.

Nevěděl by někdo o nějakém vhodném konektoru pro analogové
differenciální signály? Protože dávat tam dva SMA konektory mi nepřipadá
moc jako řešení..

Mám navíc chuť, tam dát zas SATA, podobně jako na výstup. Ale nevím
jestli je rozumné ty konektory takhle míchat..

kaklik