Resistor and capacitor sample book

kaklik

May 3, 2016, 1:00:26 PM5/3/16
to MLAB
Dobrý den,

Zjistil jsem, že na ebay se dají snadno koupit takovéhle knížky :)

http://www.ebay.com/itm/5525PCS-221Values-0805-Chip-Resistors-SMD-1-0R-10M-Assortment-Kit-Sample-Book-/121968382049?hash=item1c65e1d061:g:rEcAAOSwiYFXHw1-

Myslím, že to řeší spoustu problémů s vlastnictvím celé řady SMD součástek při ladění konstrukcí..
Akorát jsem nenašel stejně obsáhlou variantu pro kondenzátory..

Kaklik

cu...@centrum.cz

May 4, 2016, 1:36:51 PM5/4/16
to MLAB
Je to k dostání i u nás i pro kondenzátory - sice jsem viděl ve větší variantě (1206). Zítra pošlu podrobnosti - budu u kolegy, který to standardně používá.
Čust

cu...@centrum.cz

May 5, 2016, 3:18:03 AM5/5/16
to MLAB
Tak to mají v Hradci Králové...
http://www.hcelectronics.cz/pdf/ceniksad.pdf

Jakub Kákona

May 5, 2016, 3:27:41 AM5/5/16
to mlab-...@googlegroups.com
Jestli dobře vidím, tak tam žádná z těch sad nejde s cenou pod několik tisíc Kč. Celá sada tam stojí dokonce 12940 Kč..
To mi nepřipadá jako moc relevantní alternativa k tomu co je na ebay..

--
Tuto zprávu jste obdrželi, protože jste přihlášeni k odběru skupiny „MLAB“ ve Skupinách Google.
Chcete-li zrušit odběr skupiny a přestat dostávat e-maily ze skupiny, zašlete e-mail na adresu mlab-users+...@googlegroups.com.