Re: I2CIO01A

Jakub Kákona

to Jan Chroust, mlab-...@googlegroups.com, Martin Kákona, Milan Horkel
Po chatové diskusi s KAKLem, by jsme navrhovali asi ještě tuhle úpravu:

Hřebínek 2x3 zjednodušit na 2x2 s tím, že chybějící piny budou nahrazeny
Pull-upy ze spodu na desce (pokud by to bylo kvůli konstrukci modulu
výhodné, tak lze použít i pull-downy). Výhodou této změny bude, jednak
menší počet osazovaných pinů hřebínků, dokonalá nezáměnnost s napájecím
konektorem a definovaná adresa modulu i v případě neosazení žádného
jumperu.

Adresy modulu by se v takovém případě do potisku označovaly v tabulce s
následujícím formátem.

ADDRESS
:: 0x27
1: 0x26
:2 0x23
12 0x22

Označení adresového jumperu se pak redukuje na označení pozic 1 a 2
klidně i s vynechanými čárami. Pokud bude hřebínek výrazně jinde než
tabulka, tak je možné nad něj napsat ADDR, nebo ADDRESS podle množství
volného místa.

Kaklik

I2CIO01A.jpg