FTP serveri

vasko

Dec 22, 2004, 5:17:44 AM12/22/04
здраво,
имам проблем, фино јас си наоѓав музика со емуле и шареза до скоро и
одеднаш оп нема. оннет решиле да ги блокираат портовите за п2п за
wireless. сега веројатно едино решение ми е да наоѓам и симнувам од некој
фтп сервер. ама освен оној на мунем не знам ниеден друг каде што има
музика. а не знам ни како да најдам.

помош! и благодарам

georgistanojevski

Dec 22, 2004, 5:33:26 AM12/22/04
vasko напиша:

> одеднаш оп нема. оннет решиле да ги блокираат портовите за п2п за
> wireless. сега веројатно едино решение ми е да наоѓам и симнувам од некој

Заебаваш? И биторент блокираат?

Што е за wireless и за кабелска мислиш исто направиле?

--
Glisha
The perfect OS, MS-DOS!

vasko

Dec 22, 2004, 6:01:54 AM12/22/04
не заебавам, се јавив и ми кажаа. а биторентот прв престана да работи. од
почеток мислев дека е друг проблем, после кога емуле и шареза престанаа се
јавив.
затоа пред да платите прашајте што блокираат а што не. за кабелска не знам.

georgistanojevski

Dec 22, 2004, 8:37:55 AM12/22/04
vasko напиша:

> не заебавам, се јавив и ми кажаа. а биторентот прв престана да работи. од
> почеток мислев дека е друг проблем, после кога емуле и шареза престанаа се

Биторент е поприлично мејнстрим начин на симнување работи, не е во ред ако
блокираат, исто е како да ти речат дека неможе фтп да симињаш пошто многу
си симињал. Си ги имаат оние ПФК и ограничувања на DL со што се
"заштитени" што ќе им е ваков чекор. :(

> затоа пред да платите прашајте што блокираат а што не. за кабелска не знам.

Која е поентата да прашаш пред да платиш, кога еве тебе ти смениле откога си
платил?

Инаку јас сакам да платам, ама неможам само цевки за каблите има до мојата
зграда од Телекабел. :)

p.s. Не одговарај на пораките обратно, од горе.

a adresata nwhyte@icg.orgnakopiletonikolasvajtepoklonzaspamerchinjata corpz

Dec 22, 2004, 4:49:34 PM12/22/04

Menjaj go provajderot. Za zhal, MtNet e vo momentoff najdobriot izbor.

vasko

Dec 23, 2004, 3:44:22 AM12/23/04
ова за одговарањето од горе, така е подесена опера, не ми се бара сега
како да го сменам тоа.

а за изјавата дека мт нет е единствен провајдер што останува би рекол дека
е малку прејака. оннет сепак се даалеку пред нив во поглед на customer
care! дечките што работат таму се баш на место, за секој проблем ако не
може да се реши по телефон доаѓаат веднаш. и за разлика од isdn,
wereless врската е многу побрза (а и поефтино е).

е тоа е што се однесува до канцелариска работа, се е супер! мојот проблем
е што сакам да искористам и додека сум у канцеларија да симнам по некој
албум. еве гледам звонимир дава информација дека набавиле повеќе опрема и
може да симнат цени на wireless! може ќе ги симнат и ограничувањата, а у
меѓувреме, there are ways around it!

root_...@nospamjonspatz.com

Dec 29, 2004, 5:56:18 PM12/29/04

--
How would you like to make $50-$400 a week

http://www.jonspatz.com/webmasters