Ruby/Ruby on Rails компании во МК

Vladimir Tomanovski

to MK Ruby Users Group
Здраво на сите,

Веќе некое време се обидувам да најдам кои компании работат Ruby во MK. Заинтересиран сум за full time Ruby on Rails работа. Предходно искуство PHP/Codeigniter (6 месеци), Perl (3 години), C++ (3 месеци), Andorid (3 месеци). Имам познавање од Ruby/Ruby on Rails, React JS, Redux, ES6 но не сум работел на комерцијален проект. Доколку знаете компании што нудат Ruby/Ruby on Rails работа или компанијата во која работите има потреба контактирајте ме на vlad...@gmail.com или направете reply на постов.

Се извинувам доколку на постов не му е местото тука.

Фала и поздрав,
Владимир

Vlatko Ristovski

to MK Ruby Users Group
Здраво Владимир,

Те додадов на linkedin, можеме муабет да направиме поасален таму.

Поздрав,
Влатко