Fwd: Fw: Fwd: Fw: Fw: Re: Fw: הטענת טלפון סלולרי . נא לא למחוק להעביר

5 views
Skip to first unread message

שגיב כהן

unread,
Jun 25, 2012, 3:31:43 PM6/25/12
to Noam Beshari, אבי ושרית צפדיה, אברהם לוי, אדם בן נון, אופיר ארץ, אושרית יפרח, אירנה ס., איתיאל והילה לוי, אלישע ברל, אלמדרש-בית מדרש תימני, אריאל ארנטל, אריה יורובצקי, אריה יורובצקי, אשתי המתוקה, בת אל כהן, גיא אברהם, גרעין נתניה, ד״ר ישראל צביאל, דובי שחור, דוד בן ישי, דודו ארג'ואן, הגר אמיר בורקמן, הדס גהלי, הרב אלישע אבינר, הרב אהרן בדיחי, הרב אליעזר מלמד, הרב אריה הנדלר, הרב יהונתן אדואר, הרב יונתן מילוא, הרב יחיאל בוסי, הרב יעקב שטרן, הרב ירון צברי, הרב רפאל אלמו, הרב שלמה אבינר, ויקי ניאזוב, חן דבש, יגאל טרנוגרודסקי, יהודה דביר, יהודה ופסיה שרפר, יהודה פרוידיגר (גורי), יוסי אלון, יוסי ורויטל חבשוש, יורי, יניב דהרי, יעקב בנימין, יפית ויינגורט, ירון דוד, ישראל אפל, לאה נהמי, מעיין כהן, משה"ב, נאור חדד, נועם בשארי, ניסן בשארי, ניר אביעד, נריה אביחי, עדי נהמי, עומרי זייד, עידו כהן, עלון "אל גינת אגוז", עלון "טוב לחסות בה'", עלון "ישא ברכה", עלון "עולם קטן", עלון "שיחת השבוע", ערן ותחיה נענה, ראובן פבזנר, רוני זנגי, רונן סעד, רועי נויזץ, רחלי יקיע, רחלי יקיע - מייל ביתי, רן אליהו - צלם "השבת בנתניה", רפאל אלעזר הכהן, שי אבריאל, שי סעד, שירלי אייזנר, שמואל ויינגרטן, תמיר כהן, אליעזר שמואלי


הודעה שהועברה
מאת: מעיין כהן <1m...@walla.com>
תאריך: 25 ביוני 2012 20:55
נושא: Fw: Fwd: Fw: Fw: Re: Fw: הטענת טלפון סלולרי . נא לא למחוק להעביר
אל: ‫gir...@walla.com‬, ‫tull...@gmail.com‬, ‫ela...@gmail.com‬, ‫1l...@walla.com‬, ‫HADAS...@gmail.com‬, ‫hoday...@walla.com‬, ‫hoday...@walla.com‬, ‫hil...@walla.com‬, ‫tal...@walla.com‬, ‫yemim...@gmail.com‬, ‫liro...@gmail.com‬, ‫tehil...@gmail.com‬, ‫avis...@gmail.com‬, ‫shanid...@gmail.com‬, ‫vin...@gmail.com‬, ‫shir...@gmail.com‬, ‫shir...@walla.co.il‬, ‫sag...@gmail.com‬, ‫raf...@walla.com‬, ‫vak...@net.neto.il‬, ‫tzofi...@gmail.com‬, ‫inba...@gmail.com‬, ‫eina...@gmail.com‬, ‫EdenB...@walla.com‬, ‫ruti...@gmail.com‬, ‫rsi...@walla.co.il‬, ‫noo...@gmail.com‬, ‫noya1...@walla.com‬, ‫ving...@walla.com‬, ‫moria...@walla.com‬, ‫moriyaa...@gmail.com


מאד חשוב תקראו תשמרו על החיים שלכם ברצינות



למי שאכפת לה בכלל מהחייםשלה 











   maayan 

!cohen   


שולח: שירה קליין,
נושא: Fwd: Fw: Fw: Re: Fw: הטענת טלפון סלולרי . נא לא למחוק להעביר


הודעה שהועברה
מאת: אביה גיאת <aviuy...@gmail.com>
תאריך: 31 באוגוסט 2011 11:07
נושא: Fwd: Fw: Fw: Re: Fw: הטענת טלפון סלולרי . נא לא למחוק להעביר
אל: yemimasaban ‫yemim...@gmail.com‬, תהילה קמפינסקי ‫tehil...@gmail.com‬, ‫ela...@gmail.com‬, giat4 ‫gi...@bezeqint.net‬, ‫noy...@gmail.com‬, hodayangel10 ‫hodaya...@gmail.com‬, hadasoosh77 ‫hadas...@gmail.com‬, ‫noo...@walla.com.il‬, שירה קליין ‫shr...@gmail.com




הודעה שהועברה
מאת: ayala stern <ayal...@gmail.com>
תאריך: 30 באוגוסט 2011 20:13
נושא: Re: Fw: Fw: Re: Fw: הטענת טלפון סלולרי . נא לא למחוק להעביר
אל: זוהר פיין ‫zohar...@walla.com
עותק: ‫as...@photosbyasher.com‬, ‫aviuy...@gmail.com‬, ‫adir...@walla.co.il‬, ‫ori...@yahoo.com‬, ‫zxd...@walla.com‬, ‫hoday...@gmail.com‬, ‫hadas.d...@gmail.com‬, ‫hale...@gmail.com‬, ‫vardi...@walla.co.il‬, ‫shir...@gmail.com‬, ‫lah...@gmail.com‬, ‫mata...@gmail.com‬, ‫fitouss...@gmail.com‬, ‫ni...@roltag.com‬, ‫doaz...@actcom.co.il‬, ‫kor...@gmail.com‬, ‫si...@netvision.net.il‬, ‫rache...@walla.com‬, ‫reutd...@gmail.com‬, ‫tehila....@inn.co.il


קראו את הכחול! דחוף!!!!!!!!!!!!!!

בתאריך 30 באוגוסט 2011 15:29, מאת זוהר פיין <zohar...@walla.com>:



היזהרו!

זאת הייתה תאונה מוזרה ביותר !

אני נוהג לעשות זאת לעתים קרובות....אני חושב שלא אעשה זאת יותר !

לפני מס' ימים מישהו טען טלפון נייד.  כאשר הטלפון הנטען צלצל  -  הוא ענה, מבלי לנתק את הטעינה.


לאחר מס' שניות, החשמל זרם לתוך הנייד והאדם הצעיר נזרק ארצה בחוזקה ובחבטה עצומה.

הוריו מיהרו לחדר ומצאו אותו מחוסר הכרה, פעימות לב חלשות ואצבעות שרופות.. 


הוא הוחש לבית החולים הקרוב -  אך שם נקבע מותו. 

טלפונים ניידים הם "המצאת המאה", 


אך צריכים להיות מודעים לעובדה, שהם יכולים גם להיות מ
ללסוכנים מאד! 

לעולם אל תשתמשו בטלפון הנייד כאשר הוא מחובר למטען חשמלי !!

העבירו הודעה זו לכל האנשים, אשר חייהם יקרים לכם!

גדעון גזית

מנהל אדמיניסטרטיבי

בית חולים השרון




ושיהיה לך המשך יומקסים ו...

והרבה הצלחה בחיים!!!!(ובחופשה)  

מספר עובדות על החיים:

1. את/ה גולש/ת עכשיו באינטרנט.

2. את/ה נמצא/ת עכשיו באימייל.

4. את/ה קורא/ת את החתימה שלי כרגע.

5. לא שמת/ה לב שלא הייתה עובדה מספר 3.

6. כרגע בדקת את זה.7

7. את/ה מחייך/ת חיוך קטן ואולי אפילו מגחך/ת.

הוסיפו את זה לחתימותיכם כדי לעזור לאנשים לצחוק!!  

בברכה זוהר☺☺☺

שולח: רחל לוי
נושא: Fw: Re: Fw: הטענת טלפון סלולרי . נא לא למחוק להעביר

רדו למטה, הכי למטה שאפשר!!!



שיהיה לך המשך...

יומקסים...יומעול_ה...יומשגע...יומלאושר...יומאושר...יומאלף... יומלאהבה...יומלאור... בקיצור יומדהים...

חיוךבאהבה רחלללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללוי(:קריצהואל תשכחי להיות תמיד בחיוך:),  

('') זהו ארנב! אנא העתיקו אותו לחתימותיכם על מנת לעזור לו לכבוש את העולם!!! 

מספר עובדות על החיים:
1. את/ה גולש/ת עכשיו באינטרנט.
2. את/ה נמצא/ת עכשיו באימייל.
4. את/ה קורא/ת את החתימה שלי כרגע.
5. לא שמת לב שלא הייתה עובדה מספר 3.
6. כרגע בדקת את זה.
7. את/ה מחייך/ת חיוך קטן ואולי אפילו מגחך/ת.

הוסיפו את זה לחתימותיכם כדי לעזור לאנשים לצחוק!!

שולח: נעמה קופמן
נושא: Re: Fw: הטענת טלפון סלולרי . נא לא למחוק להעביר












שולח: שיר חסוי
נושא: Fw: הטענת טלפון סלולרי . נא לא למחוק להעביר


 


שולח: רחמים שרעבי
נושא: הטענת טלפון סלולרי . נא לא למחוק להעביר

ר

 

 

נושא: מזעזע: הטענת טלפון סלולרי . נא לא למחוק להעביר

 

 

 

 

      

 

  היזהרו!

זאת הייתה תאונה מוזרה ביותר !

אני נוהג לעשות זאת לעתים קרובות....אני חושב שלא אעשה זאת יותר !

לפני מס' ימים מישהו טען טלפון נייד.  כאשר הטלפון הנטען צלצל  -  הוא ענה, מבלי לנתק את הטעינה.


לאחר מס' שניות, החשמל זרם לתוך הנייד והאדם הצעיר נזרק ארצה בחוזקה ובחבטה עצומה.

הוריו מיהרו לחדר ומצאו אותו מחוסר הכרה, פעימות לב חלשות ואצבעות שרופות..


הוא הוחש לבית החולים הקרוב -  אך שם נקבע מותו.

טלפונים ניידים הם "המצאת המאה",


אך צריכים להיות מודעים לעובדה, שהם יכולים גם להיות מ
ללסוכנים מאד!

לעולם אל תשתמשו בטלפון הנייד כאשר הוא מחובר למטען חשמלי !!

העבירו הודעה זו לכל האנשים, אשר חייהם יקרים לכם!

גדעון גזית

מנהל אדמיניסטרטיבי

בית חולים השרון

 



 

 


 






 

 










--
אביושיוש



--
             חולעליכם והמשך יום מממממממוווושלללם!!!
             אוהבת אני!!!



Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages