אתגר החינוך –בנתניה
פתיחת "בית מדרש" סדרת המפגשים "אתגר החינוך"
בשעה טובה ביום שלישי ד' שבט התאספו כ60 נשים, מחנכות ואימהות שפינו לעצמן ערב והגיעו לפתיחת בית מדרש למורות וסדרת השיעורים "אתגר החינוך" שהוקם ע"י בית מדרש למורות בשיתוף מדרשת תהלליה ובסיוע עיריית נתניה.
פרויקט 'בית מדרש למורות' הנו מיזם ייחודי בתחום החינוך. המטרה הנעלה העומדת לנגד עיני היוזמים הנה שימור תום הילדות, וחשיפת הטוב והיושר של ילדי ישראל, לאורם של סיפורי המקרא. כל זאת בכדי לזכות להמשיך ולהעמיד דורות של קדושה, טוהר וחסד. לצורך כך מתמקד הפרויקט בבניית והעמדת מחנכות, אשר עליהן האחריות החינוכית לדור הצעיר.
המיזם שפעל עד כה בהצלחה רבה בירושלים ובפתח תקוה וכעת הגיע לנתניה, יוצר אוירה של התעוררות לאהבת התורה ולנתינה, בקרב צוותי הוראה בעיר ובקרב נשים בקהילה. צוותי הוראה המשתתפים בפרויקט מדווחים כי הוא משפיע על כלל האווירה הבית-ספרית, ומנווט אותה לערכיות והתחשבות. צוות המרצים בתכנית, כולל את הרב עמוס נתנאל, הרב יורם אליהו, הרב גדי שר-שלום והרבנית עדית איצקוביץ'
אל מול דור עוצמתי, גדול ומאתגר, בואי להפגש עם הסתכלות אחרת ומבט אמוני, שיתנו לך כוחות וכלים להתמודד עם המשימה העצומה של החינוך בדור שלנו.
חשוב לציין שהמפגשים מיועדים לא רק למורות ומחנכות אלא לכל מי שהחינוך בליבה .
המפגש הקרוב יתקיים ביום שלישי כ"ה שבט (21.2) בבית הכנסת משכנות נתניה רחוב רות המואביה 4 מזרח נתניה 19:15 הרב עמוס נתנאל - חינוך לאהבת תורה. 20:50 הרבנית עידית איצקוביץ' - לשאוף לגובה. ציבור הנשים מוזמן
תודה לחבר המועצה מר דניאל בשארי הממונה על התרבות התורנית ולמר רועי זלצר מנהל היחידה לתרבות תורנית על שהרימו את הכפפה ולד"ר אביטל לאופר סגנית ומ"מ ראש העיר הממונה על החינוך
לפרטים : תרצה 052-8553310 • אסתר -8348506052
