به روحانی رای میدم

MirHossein Mousavi

to mirhossei...@googlegroups.com
تا الان دو ، دل بودم :)
ولی الان مطمئن شدم میرم به روحانی رای میدم به چند دلیل

1- ادمهایی رو میبینم که میگن رای ندید که اصلا تو ایران نیستن
2-کسانی که کون تظاهرات کردن و اعتراض کردن ندارن حالا میگن بشین تو خونه و کاری نکن من کلا با منفعل بودن مخالفم :)
3-امار مشارکت تو نظر سنجی ها 60% هست پس اگر ما رای ندیم اونا راحت تر کار خودشون رو میکنن
4-هزینه تقلب رو براشون بالا میبریم و بعدش پای رایمون می ایستیم
5-بعد 4 سال تو همین فرصت های انتخاباتی باز هم شعار یا حسین میر حسین همه رو دور هم جمع کرد و این یک فرصته که اگر روحانی بتونه برنده بشه موسوی و کروبی رو ازاد میکنن

6-بدترین نوع اعتراض سکوته
رای نمیدی
اعتراض هم نمیکنی
هر بلایی هم که میخوان سرت میارن
بعدشم میگی چرا اینجوری شد
خب مقصر خودتی که نه جرات حرف زدن داری نه عقل حرکته رو به جلو
فقط زمین رو خالی میکنی برای دشمن :)

محمدرضا