افشاگری "روح‌الله زم" علیه حداد عادل

MirHossein Mousavi

to mirhossei...@googlegroups.com
افشاگری "روح‌الله زم" علیه حداد عادل و تهدید وی به افشاگری‌های بیشتر در صورت سنگ اندازی علیه دولت روحانی

حتما مطالعه نمایید
------------------------
هی ما میگیم این آقای خامنه ای توانایی اداره کشور رو نداره.هی میگن اینقدر واضح نگید!...
از دید تعدادی از دوستان سبز هم که ما کلا "تندرویم" و نقل حرفهای جلساتشون و محتوای برخی ایمیلهاشون رو هم که اطلاع داریم!
از این بگذریم،اما من یه چیزی میخوام بگم؛

حال اینروزهای مجلس شورای اسلامی،به باغ وحشی شبیه است که حتی مدیر باغ وحش (مخاطب خاص) هم نمی تواند آن را کنترل کند.

خبرهایی بدستم رسیده که جناب حداد عادل امروز اعوان و انصارش را در مجلس و جبهه پایداری (قریب به 50 نفر) در صحن کمیسیون...راس ساعت 5 بعد از ظهر جمع کرده (اسامی اغلب نماینده های شرکت کننده در این جلسه را دارم) و قرار است از فردا (سه شنبه) تا روزی که آقای روحانی در مجلس حاضر میشه (به دلایل خاص) 6 وزیر کابینه آقای روحانی را به توپ ببندند.
آتش تهیه آن را هم "شبنامه کیهان"ریخته و قرار است پشتیبانی لجستیکی و خبری با "ساندیس" و "اخبار ویژه در صفحه دو" ، از آقایان بنماید.

اهداف این جلسه را هم میدانم.لازم باشد بعدا خواهم گفت...

آقای حداد عادل! دست بردار از سر این ملت و از سر نماینده منتخب مردم.
آقای حداد عادل! سر از آخور مصباح یزدی بیرون بکش پدر من.آخور مصباح جای تو نیست.
جایی که رسایی و حسینیان و حسین طلا و کریمی راد در آن مشغول لفت و لیس هستند،جای فرد فرهنگی ای مثل شما نیست.
شما کل مقوله فرهنگ را زیر سوال برده ای.آخه چی میخوای از جون این مردم؟ زمینهای کشاورزیت که همه به لطف سردار رشید اسلام(محمد باقر قالیباف) جواز تجاری گرفت.
تو منطقه پاسداران تهران،بنگاههای مسکن،مدام دارن از شما،زمینهاتون،ساخت و سازاتون حرف میزنن.آخه آبروی برادر شهیدت رو هم بردی.

لازم باشه برای خنثی سازی این جلسه سخیف و اهداف مهم نتیجه گیری شده در آخر جلسه امروزتان (دوشنبه 1392/05/22) با یک تلوزیون فراگیر صحبت خواهم کرد و تمام نقشه هایتان را بر آب خواهم ریخت.
دهان مردم داخل رو میتونید ببندید.دهان ما رو هم میتونید ببندید؟

روح‌الله زم