Berounská Runway - 3.setkání

hugo

to Minimakety.cz
BEROUNSKÁ "RUNWAY" - 3. setkání

Všem příznivcům halových volně létajících maket!

Po necelém 1/2 roce tady máme opět možnost polétání v hale TJ
Lokomotiva v
Berouně. Termín je stanoven na neděli 21. 3. 2010 v čase od 10:00 -
15:00. Sraz je 1/2 hodiny před začátkem. Po akci počítejte s hospodou,
jako minule.

Vstupné a podmínky placení:
Cena za vstup je 300,- Kč.
Peníze je potřeba vybrat předem, je možné je poslat či osobně předat
Martinovi Hukovi - 608 255 847, nebo Michalovi Křepelkovi - 604 560
038. Peníze je možné také zaslat na účet - to se minule velmi
osvědčilo - k dispozici na mailu martin...@email.cz.
Učiňte tak prosíme nejpozději do 5. 3. 2010. Osobně je možné peníze
přinést také na tradiční setkání v Karlově sklípku, které bude v
pátek 5. 2. a 5. 3. 2010 od 16hod.
Přímo na místě je možné platit také, cena ale stoupne na 350,- Kč.
Podle předem vybraných peněz bude jasné, kolik lidí na akci dorazí a
zda halu v zamýšleném rozsahu zaplatíme (5 hodin na létání). Pokud se
nevybere dostatek peněz k zaplacení haly, objednáme méně času k
létání.
Z minulé Runwaye zbylo 300,- Kč, budou použity na zaplacení tohoto
setkání. Pokud se vybere více peněz, budou použity na zaplacení další
Runwaye.

Těší se na Vás: Radek Gregovský, Michal Křepelka a Martin Huk

Robert Pajas

to Minimakety.cz

hugo

to Minimakety.cz
Máš to Roberte krásný!
Koukám, že kondenzák má něco do sebe :-)
Já jedu na vlně kašmíru - tentokrát experimentuju s 8-gramákem a
balakrylem...
http://hukm.rajce.idnes.cz/Zlin_526_AFS/
Martin

On 15 led, 20:19, Robert Pajas <robertpa...@yahoo.com> wrote:
> Avro trochu pokročilo...http://robertpajas.rajce.idnes.cz/F4E_free_flight_electric_1_48_scale...

D.Paskevic

to Minimakety.cz
Ahoj souhlasím máš to super Roberte jinak ja také jedu na ten 8,7gr
kašmír a jsem spokojen je jím potažen i tento model
http://humanoid.rajce.idnes.cz/AVRO_552/ a jinak dík moc za plánek na
to avro.-)Ahoj Martine musim asi přidat tempo stavby jak koukám tak
začínáš chrlit jeden hezcí model za druhým.Ted začínám dělat farmana
jabyru za 2 dny sem dám foto kostry.

On 18 led, 12:29, hugo <marin...@email.cz> wrote:
> Máš to Roberte krásný!
> Koukám, že kondenzák má něco do sebe :-)
> Já jedu na vlně kašmíru - tentokrát experimentuju s 8-gramákem a

> [...]

hugo

to Minimakety.cz
Koukám Davide, že jsi pořídil airbrush :-) - perfektní práce. Doufám
že uvidím éro v Berouně?
Martin

On 18 led, 18:34, "D.Paskevic" <Paskevi...@seznam.cz> wrote:
> Ahoj souhlasím máš to super Roberte jinak ja také jedu na ten 8,7gr

> kašmír a jsem spokojen je jím potažen i tento modelhttp://humanoid.rajce.idnes.cz/AVRO_552/a jinak dík moc za plánek na

Robert Pajas

to Minimakety.cz
Kdykoliv si vybírám jeden z asi deseti druhů potahu, tak si vzpomenu
ny Kalinova starýho Pipera potahnutýho starym cucavym 12g modelspanem
- má to za 3,7 a lítá mu to pomačkaný a tisíckrát vopravený s malou
vrtulkou a krátkym svazkem 152 s (letos v Itálii)...

On 19 led, 10:19, hugo <marin...@email.cz> wrote:
> Koukám Davide, že jsi pořídil airbrush :-) - perfektní práce. Doufám
> že uvidím éro v Berouně?
> Martin

Antonin Mejtsky

to Minimakety.cz
zlínek je už teď nádhernej, skoro slintám, jak se mi libí:o)