Berounská Runway - 2. setkání

hugo

to Minimakety.cz
BEROUNSKÁ "RUNWAY" - 2. setkání

Všem příznivcům halových volně létajících maket!

Po roce tady máme opět možnost polétání v hale TJ Lokomotiva v
Berouně. Termín je stanoven na sobotu 14. 11. 2009 v čase od 10:00 -
15:00. Sraz je 1/2 hodiny před začátkem. Po akci počítejte s hospodou.

Vstupné a podmínky placení:
Po zkušenostech z minula je stanovena cena za vstup 250,- Kč.
Peníze je potřeba vybrat předem, je možné je poslat či osobně předat
Michalovi Křepelkovi - 604 560 038, nebo Martinovi Hukovi - 608 255
847. Učiňte tak prosíme nejpozději do 1. 11. 2009.
Přímo na místě je možné platit také, ale cena stoupne na 300,- Kč.
Podle předem vybraných peněz bude jasné, kolik lidí na akci dorazí a
zda halu v zamýšleném rozsahu zaplatíme (5 hodin na létání). Pokud se
nevybere dostatek peněz k zaplacení haly, objednáme méně času k
létání.
V případě finančního přebytku se přímo na místě domluvíme na dalším
termínu runwayování, který by asi byl dříve než za rok.

Těší se na Vás: Radek Gregovský, Michal Křepelka a Martin Huk

PS: fotky z první runwaye jsou zde: http://humanoid.rajce.idnes.cz/Snimek/#album

hugo

to Minimakety.cz
Zdar minimaketáři,
za přípravný výbor hlásím, že Runway proběhne podle plánu. Zájemci se
mohou stále hlásit.
Diváci a nelétající hosté jsou samozřejmě vítáni a nic neplatí.

Připomínám, že tradiční setkání v Praze v Karlově sklípku se tentokrát
nebude konat v pátek (jak bylo domluveno), ale proběhne v sobotu 14.
11. po ukončení Runwaye v Berouně. Setkání proběhne v podobném duchu
jako vždy - tedy ukázka a přátelská výměna stavebních technologií,
plánků, rad, nedostavěných i dostavěných modelů.
čus, Martin

Radek Gregovsky

to Minimakety.cz
Jen doplním Martina,že kdo se ještě nestačil přihlásit a poslat vklad
na Martinův učet,nechtˇ tak učiní nejpozději do konce příštího
týdne,pak vše uzavřeme.Doposud je přihlášeno 14 modelářů.Také chci
připomenout,že bez přezůvek nebude nikdo vpuštěn do vnitřních prostor
areálu.Takže se těšíme v sobotu 14.11. od 10.00 - 15.00 hod,poté je
plánovaná schůze ANTIQUE WINGS v Berounském pivovaru.

Felda

to Minimakety.cz
Jaksi tomu nerozumím, prosím Karlův sklípek je součástí Berounského
pivovaru? (U nás se pod pojmem sklípek myslí něco jiného než
pivnice :-))) ) Že se ptám, ale když už jsem se neofiko/ofiko
přihlásil k účasti, že bych i do toho sklípku .....

hugo

to Minimakety.cz
Pravda, Karlův sklípek není sklípkem ve významu tradičně známém na
Moravě. Je to název hospody, kde se scházíme každý měsíc, a ze které
pravidelně reportážuje tajný informátor Pepa Vyskočil. Na jednom z
těchto setkání také z popudu Viktora vznikla myšlenka uskutečnit 2.
Berounskou Runway. Další setkání ale neproběhne v Praze, ale sejdeme
se v Berouně, v pivovarské hospodě.
Takže Feldo, bude nám ctí Tě přivítat. Připrav se na to, že z Tebe
budeme tahat rozumy... já určitě ohledně vrtulí! Samozřejmě za jedno
orosený. Měj se, Martin

Radek Gregovsky

to Minimakety.cz
Neboj Feldo,ochutnáš Berounského medvěda 11ku,13ku nebo 18ku a dáš si
skvělou českou kuchyni.Jinak pivovar je umístěn uprostřed šrotiště tak
si můžeš prohlédnout třeba tank nebo dělo a když to spojíš s
prohlídkou pivovarské varny tak budeš určitě spokojen.

> - Zobrazit citovaný text -

Felda

to Minimakety.cz
Ochutnáš medvěda ...... vtipálku, já budu v Berouně autem a ne na
koni, který by mě, spokojeně pochrupávajícího, donesl k domovu. Holt
dnešní technika má k dokonalosti dopravních prostředků našich předků
ještě setsakramensky daleko.

Radek Gregovsky

to Minimakety.cz
Tak tu můžeš přespat,zjistím ti ubytování za rozumný peníz,můžeme
popíjet a debatovat do aleluja.

Felda

to Minimakety.cz
To bohužel fakt nejde, v neděli musím být doma. Ale mně nedělá problém
pokecat i při Kofole.

Radek Gregovsky

to Minimakety.cz
OK,těšíme se!

Robert Pajas

to Minimakety.cz
AVRO 504K...
Dobrý den, nevím, jestli má smysl se na tomto föru vůbec bavit o
minimaketách. Ale dyby někdo chtěl - jak vzniká F4E 1/48, tak
http://robertpajas.rajce.idnes.cz/F4E_free_flight_electric_1_48_scale_model_of_the_Avro_504_K/#album

Peter Nošík

to Minimakety.cz
...pane, Vy ste blázon :-) klobúk dole!!!

On 3 lis, 08:49, Robert Pajas <robertpa...@yahoo.com> wrote:
> AVRO 504K...
> Dobrý den, nevím, jestli má smysl se na tomto föru vůbec bavit o
> [...]
Message has been deleted

hugo

to Minimakety.cz
Roberte! Perfektní práce! Jako vždy... :-) Hele, z čeho jsi dělal ty
pásky na žebrech - to je potah. papír? A potah je z kondenzátoráku?
Přines ho dneska k Venoušovi!
Já zabudovávám elektrickej pajšl do pistaciovýho Contestera, budu
potřebovat tvoje rady, elektrika je pro mě španělská vesnice.
Martin

Felda

to Minimakety.cz
Ty jsi neuvěřitelný ďábel :-))
Vypadá to parádně, doufám že to stihneš dodělat do Berouna, ďocela rád
bych tyhle volnoelektrikové mrňousy viděl spořádaně létat v klidném
prostředí haly.

Felda

PS. Jinak mi uniká proč by nemělo mít smysl ten odkaz na toto fórum
dát?

> [...]
> AVRO 504K...
> Dobrý den, nevím, jestli má smysl se na tomto föru vůbec bavit o

Radek Gregovsky

to Minimakety.cz
Ještě devět dní,Roberte to určitě stihneš dodělat :-) ,vypadá to
skvěle.

tazi

to Minimakety.cz
Roberte, co říct super!! Konečně zase něco na čem se dá potěšit oko.
Jinak k té Tvé připomínce já si naopak myslím, že právě tohle by tu
převážně mělo být! Tak pilně pracuj ať to stihneš a pro nás ktěří se
do haly nedostanou tak prosím vyvěs tady další fota, klidně i
nehotového modelu.
Tazi

> [...]
> AVRO 504K...
> Dobrý den, nevím, jestli má smysl se na tomto föru vůbec bavit o

Bayeux

to Minimakety.cz
Zdravím, přátelé...

Při posledním setkání v hospodě jsem byl pořádáním Runway nadšen a
rozhodnut na 120% jet. Včera večer jsem byl stejně nadšen pořádáním,
ale mé šance byly tak 70/30, že pojedu. Což nebylo malé procento
vzhledem k tomu, co se děje :o)

Mám jednu velmi příjemnou komplikaci - jsme v očekávání nové tvorečka,
snad kluka modeláře pokračovatele ?? :o) Příjemná komplikace je však s
neamlou komplikací a včera jsem místo vázání gumiček lítal od dveří ke
dveřím v prostorách, které zrovna nemiluju. Tato komplikace se dnes
brzy ráno stala komplikací pro odjezd do Berouna, protože manželka
není právě v pořádku ani pohodě. Držte palečky...

Inu, vstal jsem (jako obvykle) ve 4:00 s úmyslem vyrazit, ale než jsem
se stihl obléct - pochopil jsem, že takhle tu svoji 1/třetinu nechat
nemůžu, zvlášť když je tu ještě jedna menší zlobivější třetina bez
dozoru.

Nezbývá než popřát skvělé polétání a inspirativní popovídání v
hospůdce. Mno a uhlíky pro nové majitele se u mne neztratí, vymyslíme
nějaký plán, jak je doručit - abych Vás neblokoval v další stavbě,
protože si LIVE dokážu představit, jak po dnešku vzroste nadšení a
klesnou preference manželek ve věci pomoci v předvánočním shonu...

Je mi to líto - ale jsou věci, které jsou přeci jen přednější. Mno a
můj příspěvek na hromádku peněz samozřejmě spokojeně prolétejte v
hale, nebo propijte v hospůdce - to je
rozkaz...
V tuto chvíli smutný, ale jinak DOST šťastný Bayeux

PS: království za TO, aby už bylo 31.12. a tento dost debilní rok
skončil...

Tajný informátor Pepa Vyskočil

to Minimakety.cz
A opět se hlásí Tajný informátor Pepa. Dnes Vám sdělím jen základní
informaci, že jsem tam byl. Runway proběhla. Hospoda byla. Ale nemohu
říct žádné detaily, protože jsem byl v pozdních hodinách napaden a byl
mi utržen rukáv, na který si zapisuji tajné informace. Samozřejmě bych
nějaké pikantní zprávičky mohl pustit, ale i já mám své zásady a
informuji
jen o tom, co mám zapsané! Tak tedy zase příště, Váš Pepa.

Robert Pajas

to Minimakety.cz
Tak sem konečně dodělal detaily na ořechu fokkeru ČSA, dyž mi dal v
Teplicích naději, že poletí...
http://robertpajas.rajce.idnes.cz/Fokker_F.VII/#DSC_0677.JPG