最初の未読メッセージにスキップ

Krucoun

未読、
2010/01/21 8:31:302010/01/21
To: Minimakety.cz
Zdravím všechny a prosím a pomoc. Nemáte někdo barevné fotky tohoto
letounu. Konkrétně by se mi jednalo o zbarvení, kdy toto éro bylo celé
šedé se zeleným předkem. Pokud by někdo měl kvalitní třípohled nebo i
fotky jiného zbarvení ve kterém tento letoun létal, budu za ně rád.
Díky, Ondra.

shark

未読、
2010/01/21 14:05:332010/01/21
To: Minimakety.cz
Tady je jedna fotka, ale tu asi znáš a není v barvě:
http://www.vztlak.cz/priloha/LZ4_02pp9_21_03.pdf Někde u rodičů mám
stará Letectví a Křídla vlasti a mám pocit, že tam byl Racek v barvě,
ale opět pocit, že to byla kolorovaná čb fotka. Jinak je to s
dokumentací tohoto éra dost bída.

Bayeux

未読、
2010/01/21 14:24:292010/01/21
To: Minimakety.cz
Jelikož jsem měl R-7 jako dvacetinku, a jelikož znáš moji vybavenost
podklady - něco bych našel. Osobně jsem měl žlutýho s červeným
čumákem, ale podklady mám nasbírány co se kde v LK šustlo.
Bohužel znáš i mé dodací lhůty, co? :o)
Složku mám v ruce, už jen scanovat. Tak to jdu roztřídit...

PS: dokonce bych i tušil, kdo má kopyto na kabinku na M.min :o)

hugo

未読、
2010/01/21 14:26:412010/01/21
To: Minimakety.cz
V mailu máš podklady z Modeláře. M.

discobolos

未読、
2010/01/21 15:28:172010/01/21
To: Minimakety.cz
No já mám dokonce kopyto i na ořecha. Ale už jsem udělal asi 20 pokusů
a nic moc. Kabina je dost klenutá a vždycky ve spodní části mi to
udělalo vlny, které zasahovaly do potřebného obrysu. Jen jedna byla
jakž takž, ale omylem jsem ji vyhodil s těmi špatnými.
Dušan

On 21 led, 20:24, Bayeux <scmod...@atlas.cz> wrote:

shark

未読、
2010/01/21 15:51:122010/01/21
To: Minimakety.cz
podklady z Modeláře-to je Modelář někdy z šedesátých let(mám), nebo
něco novějšího?

martinf1b

未読、
2010/01/21 16:05:092010/01/21
To: Minimakety.cz
Ahoj,
Koukám Ondřeji, že jsi se do toho zase opřel. Létání tě nažhavilo...
V těch podkladech co na ně odkazuje shark se nachází letoun Skoda-
Kauba.
Máte na to někdo podklady? :-)

Díky

Martin

> - Zobrazit citovaný text -

Steve

未読、
2010/01/21 16:15:532010/01/21
To: Minimakety.cz
Krucounovi:
Ta fotka z L+K byla na 3. nebo 4. str. obálky, někde ji mám, ale
myslím, že to byla žlutá verze, takže ....
Ale stačí přece popis zbarvení, výkresy a doklady, že předloha
existovala (fotka, i čb, popis v oficiálním tisku a pod...).
Nevzpomínám si, že bych někde viděl barevnou fotku ve tvé verzi...
Snad starší literatura - Letadla československých pilotů, Civilní
letadla....
Steve

Ondřej Krucky

未読、
2010/01/21 17:57:152010/01/21
To: minima...@googlegroups.com

Moc děkuji Vám všem, já taky něco mám ve verzi kterou chci dělat ( šedo zelenou), ale je toho opravdu poskromnu :-). Mám doma starou publikaci, takový tlustý divný formát, tuším že to budou ty Civilní letadla ( nemá obal, je to salátové vydání) a tam je Racek právě v tomto zbarvení z boku a s popisem základních údajů a historie. Pokud by někdo chtěl, mohu také poskytnout.
Ondra

> Od: "Steve" <pet...@gmail.com>
> Komu: "Minimakety.cz" <minima...@googlegroups.com>
> Datum: 21.01.2010 22:15
> Předmět: [GoogleGroups - Minimakety.cz] Re: R-7 Racek

>--
>Tuto zprávu jste obdrželi, protože jste přihlášeni k odběru skupiny Minimakety.cz ve Skupinách Google.
> [...]

hugo

未読、
2010/01/22 4:04:522010/01/22
To: Minimakety.cz
Skoda-Kauba je v Němečkovi, myslím, že v I. díle čs. letadla. Výkres +
čb. fotky, dokonce i ve zbarvení Luftwaffe. Bokorys je pak v letadla
čs. pilotů od Šorela. čus, M.

Lubomír Koutný

未読、
2010/01/22 8:25:312010/01/22
To: minima...@googlegroups.com
Racek byl v závěrečné části své existence létán pilotem Poloncem v krásném barevném provedení - kombinace červené, bílé a modré - tedy v barvách státní vlajky, i když ta modrá byla trochu světlejší. Toto barevné provedení bylo také na velké fotce čtvrté strany L+K (ročník si bohužel nepamatuji) V těchto barvách jsem také postavil svého peanuta, který pak nějakou tu soutěž vyhrál a byl 4. na mezinárodní soutěži ve Flémalle.

L. Koutný

> Od: Ondřej Krucky <o.kr...@centrum.cz>
> Předmět: Re: [GoogleGroups - Minimakety.cz] Re: R-7 Racek
> Datum: 22.1.2010 00:36:10

Ondřej Krucký

未読、
2010/01/22 8:32:172010/01/22
To: minima...@googlegroups.com
Racka stavím právě dle Vašeho plánu který mám z časopisu Modelář. Jde už
o třetího peanuta tohoto typu, mám pro něho slabost i když plochy křídla
nemá na rozdávání.

Lubomír Koutný

未読、
2010/01/22 8:55:202010/01/22
To: minima...@googlegroups.com
Zkusím se podívat do svého arcichlívu. Mějte strpení, nějakou chvíli to potrvá, než najdu, pokud ano, pak oskenuji a pošlu.

L. Koutný

> Od: Ondřej Krucký <o.kr...@centrum.cz>
> Předmět: RE: [GoogleGroups - Minimakety.cz] Re: R-7 Racek
> Datum: 22.1.2010 14:32:29