Změna pravidel zdejšího DF na obzoru

Felda

to Minimakety.cz
Vážení přátelé, modeláři, diskutující,

vždy když na tomto DF vzplane nějaká FW, kdy ne všechny příspěvky mají
parametry slušné diskuze ale mnohdy spíš přejdou do osobního napadání,
napadne mě coby jednoho z administrátorů toho DF, že toto asi není
přesně tím účelem za jakým bylo toto fórum zřízeno a že se s tím něco
musí udělat. Naštěstí hlavy zatím vždy včas vychladly a my se
přiklonili k názoru že DF necháme tak jak je. Ať už je zdejší Marcelo
Pricoli z vlákna http://groups.google.com/group/minimaketycz/browse_thread/thread/d2f5a9a386e5103e
identita skutečná, smyšlená či ukradená a i když netuším kdo jeho
existenci zde posvětil, řekl bych že pohár trpělivosti přetekl,
obzvláště pokud má Robert pravdu!

Toto DF vzniklo jako součást www.minimakety.cz a byl to podle mě počin
více než chvályhodný (já s tím neměl nic společného). Náš společný
minimaketářský rybník je natolik malý, že se v něm všichni buď známe
osobně nebo o sobě máme jakés takés povědomí. Navíc jsme naštěstí
dostatečně vzdáleni komerčním tlakům a aktivitám, aby se to muselo na
www stránkách či v DF projevit. Takže si myslím že není důvod na této
diskusi vystupovat pod všelijakými anonymy, falešnými či vícerými
identitami a podobně. S ostatními administrátory jsme v tomto
zajedno.

Takže se všichni, kdo chcete nadále zde aktivně vystupovat, připravte
na to, že v dohledné době dojde na tomto DF k radikálním změnám
ohledně zveřejnění identity jednotlivých jejích účastníků. S
konkrétními pravidly budou samozřejmě všichni včas seznámeni, nebude
žádná deadline a hlavně si myslím že normální slušní modeláři s touto
restrikcí nebudou mít žádný problém. Osobně zastávám názor že to co
zde napíši mi nesmí dělat problém zopakovat adresátovi kdykoliv přímo
do očí. Také by neměl být problém aby bylo členství v DF komukoliv
schváleno, jen se asi bude muset trochu více představit, podat
reference atd. Ale to je vše ještě na zvážení.

Máte-li k tomu, jako ti kterých se to přímo dotkne, nějaké návrhy či
názory, dejte je v plen.

Felda

JVN

to Minimakety.cz
Souhlas, pacienti Dr.Chocholouška nechť se obrátí s požadavkem na
vytvoření svého DF na svého ošetřujícího lékaře.

On 23 zář, 18:23, Felda <p.fe...@seznam.cz> wrote:
> [...]
> identita skutečná, smyšlená či ukradená a i když netuším kdo jeho
> existenci zde posvětil, řekl bych že pohár trpělivosti přetekl,

Vyvel

to Minimakety.cz
Taky souhlas. Pokud bude DF zaplácáváno osobními invektivami tak se v
jeho obsahu ztratí to podstatné kvůli čemu tohle fórum vzniklo a to by
byla přece škoda.

P.V.

Stefan Gasparin

to minima...@googlegroups.com
Dobrý den přátelé,

plně souhlasím s Tebou Pavle skutečně je nutné něco udělat.
Situace skutečně dosáhla meze slušnosti a stává se kontraproduktivní.

S podivem i pohoršením sleduji co dovede intimní prostředí obrazovky
počítače a klávesnice s některými z nás udělat. Je to tak zbabělé!

Všichni zúčastnění DF jsme dospělí a neměli by jsme dávat průchod vlastním
mindrákům. To je má poznámka těm kterým to ještě nedošlo a stále nedochází.
Dejme jím to najevo že tudy ne.

Všichni dáváme do malých modelů hodně energie a to by mělo být pro nás
zábavou a potěšením. Pro mne jsou setkání s Vámi potěšením a inspirací a
budu rád když to tak i zůstane ba bude to ještě lepší a zajímavější usilujme
o to prosím.

Nicméně vlastní situaci minimaket u nás pokládám
za vzestupnou, povzbuzující.

Štefan Gašparín

Stefan Gasparin
CO2 Motors
Podskali 96
25101 Ricany
Czech Republic
Tel 00420323603088
Fax 00420323605798
E-mail sgas...@iol.cz
www.gasparin.cz

hugo

to Minimakety.cz
Diky Feldo :-)
Souhlasím a souhlasím i se Štefanem, že osobně vnímám, situaci na
minimaketářském nebi jako zlepšující se, alespoň já mám hodně
práce :-)

Moje tajné přání: Co se týká možností diskuse, líbilo by se mi,
kdybychom se nebáli tady prezentovat i naše stavby - alespoň pro mě je
to hodně inspirující a vždy mě to nakopne do další práce na modelech.
Martin

On 24 zář, 09:25, "Stefan Gasparin" <sgaspa...@iol.cz> wrote:
> [...]
> o to prosím.
>
> Nicméně vlastní situaci minimaket u nás pokládám

Lubomír Koutný

to minima...@googlegroups.com
Díky Štefane,
také to tak cítím.
L. Koutný

> Od: Stefan Gasparin <sgas...@iol.cz>
> Předmět: [GoogleGroups - Minimakety.cz] Re: Změna pravidel zdejšího DF na obzoru
> Datum: 24.9.2009 12:58:51

Radek Gregovsky

to Minimakety.cz
Také se domnívám,že tu scházejí stavby (krok za krokem) a debata kolem
lepení a létání jako je např.na Modelforu.Určitě by to toto DF
obohatilo a z části vyřešílo ono časté plácání o ničem.Jinak nám všem
profláknutého satirika ani nečtu ale rovnou mažu,takže pokud to bude
Felda (administrátoři) rovnou mazat za mě,budu jen rád.

On 24 zář, 13:03, Lubomír Koutný <Koutny.Lubo...@seznam.cz> wrote:
> Díky Štefane,
> také to tak cítím.
> L. Koutný

Felda

to Minimakety.cz
Souhlasím Radku s tebou, že dát na fórum postup stavby krok za krokem
(plus mínus) by bylo perfektní, jenže se obávám že platforma na které
toto DF jede toto neumožňuje. Je sice pravda že nic nebrání autorovi
aby to poslal do redakce a někdo z nás to pověsí na web, ale to k
oživení DF nepřispějě a navíc je pro všechny zúčastněné pohodlnější
když to přes DF opublikuje stavitel sám a může reagovat na případné
dotazy a připomínky a kolem takového vlákna pak vznikne živá diskuze,
jak vidno na řadě modelářských DF. Vyrobit z toho zpětně článek na web
už je pak celkem jednoduché a hlavně myslím že i účelné, protože DF je
jako bažina, vše postupem času zmizí v hlubinách zapomnění a řada
užitečných postupů a námětů je ztracena. Jenže netuším jaké složitosti
obnáší převedení tohoto DF na nějaký modul který toto umožňuje, k tomu
se musí vyjádřit asi nejlépe iSim.

Felda

to Minimakety.cz
Jinak k celkově jednoznačnému mínění které se tu kolem mého úvodního
příspěvku prezentovalo přidám ještě reakci od Diskobola, který
jakýmisi zvláštními cestami dobloudil místo do dikuze na můj mail. To
proto aby názory byly pěkně pohromadě:

I já občas žasnu, kam až diskuze (či spíše už nediskuze) sklouzne.
Jsem od přírody spíše zdrženlivý, takže pokud vybuchnu, zpravidla už
je to moc vážné. Naštěstí u klávesnice rychle vychladnu.
Bohužel u některých to neplatí.
Takže jsem rozhodně pro. Stejně jako Felda co řeknu (napíšu), za to se
nestydím a klidně to zopakuju.
Opravdu dělat vlny v našem pidi rybníčku mi připadá naprosto zbytečné.
Dušan

> [...]
> identita skutečná, smyšlená či ukradená a i když netuším kdo jeho
> existenci zde posvětil, řekl bych že pohár trpělivosti přetekl,

tazi

to Minimakety.cz
Ahoj, že by konečně rozumná slova a ne jen plácání o ničem!!!
Také bych moc rád, kdyby to tady "šlapkalo"jako na jiných fórech, kde
se lidi baví hlavně o tom co a jak a je tam (třeba jako na fóru
papírových modelů) oblíbená fráze "na stole mám" tohle a tohle stavím
to tak a tak a tady s tím si nevím rady, může mi někdo poradit?
Tak tohle plus různé fotky byť jen rozesavěných modelů- nebo snad
právě nich, to bych si přál a ne jen neustálé napadání kohokoli...
Přátelé- myslím, že minimakety všeho druhu lepíme proto, že nás to
baví a naplňuje a ne proto, abychom hledali sváry a neshody.
Čau, Tazi

pajas

to Minimakety.cz
Ahoj,
Již jsem se o tom bavil s Rujou při vzniku tohoto fóra. Ale Google
fórum prý je prostě takový - pro minimaketářské stránky nevhodný typ.
Umožňuje totiž jen to, co se i děje - totiž psát si vlastně dopisy,
ale ukazovat je při tom všem ostatním - to roztáčí kolo ješitnosti nad
únosnou mez a není na modýlky čas. Nespraví to nic jiného, než zcela
jiná konstrukce fóra - vkládání nápadů a obrázků kol 100 kB pod určitá
správcem daná temata... Já například bych pak vůbec kapitolu
"pravidla" nemusel číst a vždy bych si rovnou kliknul na "Dvacetinky/
projekty" nebo na "Nové modely" nebo na "Na pracovním stole..." nebo
na "První světová v hale" nebo "Ze stavebnic..." a tak...