"Pokreslení" modelu

martinf1b

to Minimakety.cz
Zdravím všechny,
Rád bych na svých modelech naznačil klapky atd.
Můžete me prosím někdo poradit jaký typ fixu nebo pera je
nejvhodnější?.
Pokud přidáte nějakou radu jak na to tak se také nebudu zlobit...:-)
Modely stříkám gunze.

Děkuji za pomoc

Martin

Radek Gregovsky

to Minimakety.cz
Popisovače na CD atd.zásadně nepoužívám,mají kovovou až do fialova
zabarvený odstín.Používal jsem tuž než jsem před lety v MPM koupil fix
na zapouštění negativních spár paneláže na plastové modely.Další
předností je,že se dělá ve třech odstínech - černá (klapky atd),šedá
(méně výrazná paneláž atd.)a tmavě hnědá(např šněrování na plátákách
atd.) Název je GUNDAMMARKER a dnes je snadno seženeš.

martinf1b

to Minimakety.cz
Díky za radu