OPENSCALE 2010 a banket, nebo Airfield párty ?

Lubomír Koutný

to minima...@googlegroups.com
Vážení,
dostal jsem e-mail od Dušana Sedlára, píše, že se moc těšil na oslavu 40. let dvacetinek. Moc rád vzpomíná na tu parádu, co byla při banketu v hotelu Královopolská, doufal, že to uděláme při OPENSCALE 2009, a bylo mu jasné, že při Drncově memoriálu s tím budou problémy. Je mu to moc líto, tím spíše, že na takovou akci chtěl finančně přispět.
Ano při Drncově memoriálu, který měl být zároveň i Prvním mistrovstvím ČR dvacetinek se vše mělo konat. Mělo, ale nekonalo. SMČR sice nejprve naši akci uvedl ve svém kalendáři soutěží v kapitole mezi MČR, ale pak vše zvráti a prohlásil, že to nebude žádné mistrovství. Na SMČR se můžeme klidně vykašlat, horší bylo že se proti nám spiklo počasí, přijelo méně lidí a pořadatel chtěl mít celou akci rychle za sebou.

Je jasné, že podobná akce má naději na úspěch pouze při dvoudenní soutěži. Nabízí se tedy nejbližší taková : OPENSCALE 2010.
Jsou dvě možnosti, buď Airfield párty U Křivé vrtule přímo na letišti, nebo pořádný banket někde v hotelu, či slušné restauraci.
V obou případech však vedoucí provozovny bude dopředu chtít vědět kolik nás bude a jaké jídlo si dáme. Takže bude nutné se vrátit k pořádku, tím myslím k závazným přihláškám s příslušnými vklady a hlavně úhradou onoho banketu alespoňˇ měsíc předem. T o je téma k diskuzi a rád bych znal názor minimaketářů na takovou akci a zda jsou ochotni akceptovat určitý pořádek. To je můj návrh do diskuzního fóra.
Dejte prosím zatím vědět kdo dává přednost :1. Airfield párty na letišti
2. Banketu v podniku
Prověřím pak, zda bude muset být jednotné menu a platba předem (záloha), nebo jídlo podle vlastního výběru a platí každý sám za sebe.

L. Koutný

Felda

to Minimakety.cz
Myslím že bude záležet hlavně na tom jaká bude skutečná TOUHA po
banketu. Pokud by to bylo U křivé vrtule, je to všechno jedno,
"airfield party" by mohla navázat na vlastní soutěž, ale zase by to
bylo o poznání méně honosné než to na co si pamětníci pamatují z dob
prvních ročníků Openscale (Královopolská, Santon), kdy k tomu patřil
slušný společenský oděv a mnohdy i rodinní příslušníci.

Obé má své pro a proti:
1) Airfied party je po ruce, nemusí se nikam zajíždět a lidé se tam
přesunou přímo z letištní plochy. Ale zase je to akce typu párek a
pivo, sice za relativně malý peníz ale nic moc.
2) Banket někde v podniku může (ale také nemusí) být příjemná
společenská událost, jenže nastanou problémy s dopravou. Navíc
připomínám že pokud by se taková akce konala tradičně někde v okolí
přehrady, bylo by možné zážitek z ní spojit se shlédnutím ohňostroje
( http://brrno.cz/wtf/ignis-brunensis-2010-v-praze/ ) ale zase by bylo
třeba počítat s dopravními komplikacemi a omezeními. No a samozřejmě
asi i cena by byla jiná - vyšší - než na Medlánkách.

Pokud se mě týká, já už z nostalgie hlasuji za BANKET (nejlépe na
přehradě v Neptunu či na Jelenici), airfield party mě moc neoslovila,
to už bych šel radši K Němcům v Medlánkách.

Felda