Drnec 2009

hugo

to Minimakety.cz
Jako největší "kibic" ohledně dodržování pravidel na soutěžích v Brně
bych tímto chtěl poděkovat organizátorům za to, jak soutěž připravili.
Vidím veliký posun - např. bodování všech modelů dodalo soutěži nový
rozměr. Já osobně jsem si dnešní setkání velmi užil. Díky, Martin

ruja

to Minimakety.cz
Vzhledem k chorobam rodinky jsem se nemohl ucastnit ani v tradicni
roli fotografa, ma nekdo nejake fotky pripadne natuka reportek na
server ?

Ruja

Felda

to Minimakety.cz
No a proč myslíš že jsem tam byl? (teda když pominu působení mého
osobního fluida které katapultovalo Michala na samý vrchol :-)))) )

Reportáž bude snad ještě dnes, nebude-li pro mě nepřekonatelným
problémem její umístění na web.

ruja

to Minimakety.cz
Super, tak aspon cast redakce se jeste neutopila v praci a peci o
nemocne potomstvo...

Ruja