RC model dvacetina dvoumotorového hydroplánu

ŠG

to Minimakety.cz
RC model dvacetina dvoumotorového hydroplánu Grumman Widgeon
Tomáše Vostrádovského

Model postavil Tomáš Vostradovský s pečlivostí a dovedností jemu
vlastní.
Model váží RTF 54,2g má nosnou plochu 4dm2
a má plošné zatížení 13,5g/dm2 .
Mne těší že tah dvou motorů Gašparín G10Micro je nadbytečný

Model zalétal na doporučené ploše u nás v Říčanech s přehledem Tomáš
Ciniburk.
Model v letu působí velmi realistický a je na něho radost pohledět.
Rychlost modelu v letu je realistická.
Model je schopen letět pozoruhodně malou minimální rychlostí.

K tomu mohu poznamenat že sice jsem slyšel k ploše pro létání
skeptické poznámky jak je zvykem
ale doufám že připojené obrázky skeptiky přesvědčí.

Myslím že zalétaní hezké dokonalé makety zkušeným RC pilotem je možné
vřele doporučit
Doufám že někoho z Vás model inspiruje více jako někdy jalové diskuze
o malých RC modelech
pro létání venku.

Mám z tohoto radost a děkuji Tomášovi Vostrádovskému i Tomášovi
Ciniburkovi.
Tomášovi přeji zaslouženou radost z modelu.

Rád představuji model i Vám na:

http://www.gasparin.cz/upload/InfoWidgeon.doc

Stefan Gašparín

.

Robert Pajas

to Minimakety.cz
Tím, že se ukazuje naše FOHRUM přímo na prvních stránkách, se stane,
že zapadnou i takovéto krásné příspěvky dříve než jsou čteny a jsou
převálcovány různými "radami" druhého řádu... Takovýto model by jinak
těžko mohl zůstat bez komentáře.. To je výzva to nějak změnit, Feldo,
ne? . Tomáši, už se těšim na předváděčku...