Podivné kamufláže

Vyvel

to Minimakety.cz
Ahoj všem
Při pátrání po zbarvení Me109T jsem narazil i na dosti zvláštní
kamufláž jednoho z prototypů verze T např zde
http://www.geocities.com/Pentagon/2833/luftwaffe/carrierborne/me109t/me109t.html
a taky tady http://wp.scn.ru/en/ww2/f/466/2/0/9. Horní a boční plochy
tmavě modré, spodní šedé a žlutá příď trupu až po náběžnou hranu
křídla a směrovka. Imatrikulace TK+HM.
Imatrikulace skutečně odpovídá jednomu z prototypů ale tohle zbarvení
je jaksi podivné. Našel v knížce věnující se messerschmidtům zmínku,
že prototypy byly použity i pro testování experimentálních nočních
kamufláží. Dovedu si představit noční stíhačku celou v tmavomodrém
provedení ale co ten žlutý předek? Napadá mě, jestli se nejedná o
výmysl nebo mě někdo přesvědčí o opaku? Máte někdo nějaký podobný
případ prapodivné kamufláže?