Plánek na jednoduchého oříška

Libor

to Minimakety.cz
Zdravím,
rád bych si postavil jednoduchého oříška, pátral jsem po netu ale
nenašel jsem plánek podle mých představ. Moje představa je jednoduchý
hornoplošník, křídlo obdélník. Něco jako Partenavia Oscar, ale
velikosti oříšek. Nemáte někdo plánek na něco takového.

Lubomír Koutný

to minima...@googlegroups.com
Jistě, takových je poměrně dost. Velice dobře létá například Regente...
L. Koutný

> Od: Libor <vondra...@gmail.com>
> Předmět: [GoogleGroups - Minimakety.cz] Plánek na jednoduchého oříška
> Datum: 08.1.2010 16:55:39

discobolos

to Minimakety.cz
Zkus http://www.microflight.be/ nebo v odkazech uvedený link
peanut.scale.free.fr.
Případně si vyber z velké nabídky plánků od Rašky, viz seznam
http://discobolos.rajce.idnes.cz/Planky_Raska/. Pokud by se ti něco
líbilo, pošlu ti kontakt.
Případně mohu poslat scany plánků z Modeláře:
Malyš,Pottier PT-100, HL-2, VŠB Kuňkadlo
Z MHM pak:
Stark Turbulent, Robertson Skylark
Dušan

Libor

to Minimakety.cz
HL-2 vypadá hodně jednoduše a lítavě, za plánek bych byl vděčný.

Robert Pajas

to Minimakety.cz
Vítej na fóru, Libore, z jakého města jseš, smím-li se zeptat? Kolem
Prahy fungují totiž docela častá oříškářská setkání...
RP

Libor

to Minimakety.cz
Jsem z Blanska, asi 20 km severně od Brna, minimakety se mně líbí už
dlouho, byl jsem nakouknout na openscale na statickém bodování při
cestě do Brna, ale zrovna dost pršelo, tak jsme pak pokračovaly dál
(nákupy).

Lubomír Koutný

to minima...@googlegroups.com
Při bodování na OPENSCALE 2009 opravdu pršelo - protože to bylo v restauraci U Křivé vrtule, tak to nikomu ze zúčastnění nevadilo. Těsně před začátkem letové části se vyčasilo a bylo nádherné počasí, slunečno a bezvěří, my jsme si báječně zalétali, ty zase nakoupil....
L. Koutný

> Od: Libor <vondra...@gmail.com>

> Předmět: [GoogleGroups - Minimakety.cz] Re: Plánek na jednoduchého oříška
> Datum: 09.1.2010 22:50:23

Radovan

to Minimakety.cz
Zdravím,
Zde jsou plánky a rady v angličtině:
http://www.ffscale.co.uk/rplans.htm
Případně sehnat bibli Modely letadel s gumovým pohonem (http://
www.minimakety.cz/unfolded/2009/Book_offer-en.php). Občas se objeví na
aukru. V ní je vloženo několik plánků.
Hodně štěstí,
Radovan

Robert Pajas

to Minimakety.cz
Bible začíná slovy "EN ARCHE HEN HO LOGOS" - a to vždy, ačkoliv to
není ani Genesis, ani Matouš...