DF minimakety.cz

Felda

to Minimakety.cz
Díky vánoční a povánoční nezměrné aktivitě ISima bylo nainstalováno
nové diskuzní fórum na www.minimakety.cz, po kterém řada z nás
toužila. Mně se podařilo si v mysli udělat jakous takous strukturu co
do témat a sekcí, ale abych se přiznal tak si nejsem až tak jistý zda
je to to pravé ořechové. Takže bych vás rád tímto vyzval, zda byste
mohli prezentovat vaše představy, které pak konfrontuji s tím co jsem
vymyslel já a nějak s tím naložím (v duchu hesla řekněte mi co chcete
a já udělám co budu chtít já).
Dopředu upozorňuji že nemám v úmyslu jakkoliv kopírovat strukturu
RCGroups, to je moloch jako blázen, spíš se mi líbí SFA, ale prosté
převzetí by taky nebylo ideální. Takže prosím všechny vás, kteří si
myslíte že k tomu máte co říci, abyste svůj názor jak má být DF
členěné napsali. Bude to DF hlavně pro vás, tak se snažte. Myslím že
bude rozhodně lepší když se to udělá rozumně hned než to pak
překopávat.

Váš Felda

hugo

to Minimakety.cz
Ahoj Feldo,
mě by se taky líbilo, kdyby fórum bylo organizováno podobně jako SFA,
jen mi přijde, že američanů minimaketářů je víc než nás :-) a taky
mají jinou kulturu co do prezentace svých výtvorů a stavebních
postupů, tak aby to nezelo prázdnotou.
Mě by vlastně jen stačilo, kdyby šlo dávat na web fotky ze staveb
nějak jednodušeji, než teď - třeba sekce stavby. Stejně tam bude dávat
fotky hlavně Robert. Já se ale polepším. Takže změnu uvítám.
Martin

On 8 led, 14:45, Felda <p.fe...@seznam.cz> wrote:
> Díky vánoční a povánoční nezměrné aktivitě ISima bylo nainstalováno

> nové diskuzní fórum nawww.minimakety.cz, po kterém řada z nás

Robert Pajas

to Minimakety.cz
"Američani", jak, Martine, patrně nazýváš celý svět krom Čechů, mají
především
jinou KULTURU KOMUNIKACE - namísto rádců Jsou to především sběratelé
podnětů, místo kritiků chváliči, místo koumání představují své
výtvory. Snad to půjde i tady.
NÁVRH STRUKTURY: měla by být tematická nikoliv formálně (1/20, oř,
rc), ale pracovně (ve stavbě, kde co sehnat, jak na co, setkání a
soutěže) Strukturu bych nepřeháněl - jen jedna vrstva (SFA má dvě a
tu
druhou stejně zbytečně rozemletou) SFA je vynikajícím vzorem, dá se
zjednodušit - již samo slovo MINIMAKETY to zjednoduší. Nech si, Feldo,
rezervu - pár složek pro začátek. Řekněme čtyři sekce:"PRÁVĚ
STAVÍM...", "SPLAŠIL JSEM TO!"(matroš), "TRIKY A POVĚRY", "TAK ČÁGO
ZEJTRA .." (SETKÁNÍ)....nebotak :-)

RP

> - Zobrazit citovaný text -

hugo

to Minimakety.cz
Ano, termínem "američani" jsem zde myslel svět "venku" - podobně jako
v Pražské pětce - "...američanům nenaléváme..." :-)

Jinak souhlas. M.

lekvar

to Minimakety.cz
No ja sa prikláňam k návrhu zriadiť sekciu "nové modely" ale určite by
som to rozčlenil na podskupiny 1/20,orechy,rc,rapier adt. nech to
zase nieje na jednej kope.A hlavne by to malo byť o fotkách s krátkym
popisom modelu.

On 11 led, 13:18, Robert Pajas <robertpa...@yahoo.com> wrote:

> [...]

Radek Gregovsky

to Minimakety.cz
Osobně než hotové modely,se přikláním ke stavbám krok za krokem.Prostě
začneš ero a postupně informuješ jak pokračuješ(reakce přihlížejících)
až do uplného postavení(na závěr případné video letu)

Robert Pajas

to Minimakety.cz
To již mluvíš, Radku, ovšem o tom, jak se budem chuvat my, né o
rozčlenění, souhlasim s Tebou - myslíš něco jako na foru
vystřihovánek?

Viktore, právě že ta kopa nebude velká! a členění vytvoří příspěvci
příspěvky, mám modely, které se ani začlenit nedají - každý svým
příspěvkem zakládá podkapitolu a dyž už se rozhodnu, že to bude do
"nové modely", tak bych nerad řešil, kam dál, a kam do podkapitoly, co
takovej CO2 ořech postavenej dle Golden AGE, kerej je zároveň
dvacetina a antik? - jeden takovej mám! tedy až tam dám CO2 :-) -
vycházím z praxe na SFA - rovnost, volnost, svoboda :-)

Radek Gregovsky

to Minimakety.cz
Přesně tak Roberte, jako maj vystřihovánky nebo plastáci na
modelforu.To členění ve stavbách bych moc neřešil, myslím že tak velký
nával nebude. Členit se případně může, až jako hotové modely, třeba to
zas ožije v galerii modelů nebo v hotovkách.

lekvar

to Minimakety.cz
Takže pred stavbou si pripravíme...plán,pečlivě vybranou
balzu,sekunďák,špendlíky,žiletku ....a hlavne Fotoaparát

On 13 led, 00:29, Robert Pajas <robertpa...@yahoo.com> wrote:

Message has been deleted

Steve

to Minimakety.cz
Myslím, že členit to podle kategorií je zbytečné (CO2, 1:20, ořechy,
pistácia a pod...).
Myslím že tak maximálně na dvě sekce, halové a outdoory. To se přece
jen liší filozofií stavby a velikostí i když mají mnoho společného.
Rozdělení proto jen kvůli tomu, že by bylo vše v jednom.
Spíše bych to řešil jako:
-Modely indoor
-Modely outdoor
-Rapiery
-RC výbava
-Pohony (RC i volné, časovače, baterie...)
-Technologie
-Podklady
-Různé (odkazy, podklady)
-Akce, setkání
Stránky rcgroups jsou dobré, výhodou je, že si člověk najde svůj typ a
tam je vše a nejsou tam zbytečnosti, netýkající se tématu. Ale na
druhou stranu, dobrý nápad či řešení použitelné pro jinou předlohu
nebo všeobecně o druh modelů zapadne, protože jej neuvidí ten, kdo se
o daný typ nezajímá.
SFA je z tohoto pohledu vhodnější.
Možná snad by ještě neškodilo mít sekci, kde by byla jen
fotodokumentace od A do Z, ale to může být i v technologii nebo přímo
v prvních dvou tématech - Modely indoor a Modely outdoor.