Öyleyse bugün idareyi arayıp görüşmemiz için
uygun zaman diye düşünüyorum.
İlknur AKOCAK UĞURLU
Genel Koordinatör
İstek İstanbul Teknik Isı Sistemleri
Tel: 0212 254 90
85(pbx)
Fax:0212 254 90 87
www.istekisi.com.tr
----- Original Message -----
Sent: Tuesday, June 07, 2011 2:13 PM
Subject: RE: Yıl sonu gösterisi
Ilknur hanim, sizinle ayni
dusunceleri paylasiyorum.
Bana gelen sms mesajinda kisi basi 30 tl oldugu ve
kisi sayisi arttikca fiyatin degisecegi yazmakta..
Kostum bedeli olarak
alinan ucretin yanisira bir de katilanlar icin ucret talep edilmesini ben uygun
gormuyorum.
Benim sahsi gorusum yilsonu gosterisine mahsus olmak uzere, anne
ve babalarin ucretsiz olmasi, diger davetliler icin ise kisi basi 10.-TL olmasi
yonundedir.
Cunku bu saat itibariyle tamamen ucretsiz olmasi talebimiz kabul
gormeyecektir.
Ortada cocuklarimizin emekleri ve cabalari var.
Ben
bu konudaki gorusmelerimi Gamze Hanim a aktarmistim ama direkt okul idaresine
aktarmamiz gerekiyor.
Ben bugun arayacagim.
Sizlerde sayet fiyat
uygulamasi konusunda benimle ayni fikri paylasiyor iseniz sizlerinde aramasinda
ve gorusmesinde fayda var.
Amacimiz herkesin mutlu olabilecegi
dogru ve ortak bir cozum bulmak.
Goruslerinizi
bekliyorum.
Listemizde olmayan ve tanidiginiz veliler varsa gruba
katmanizi rica ederim.
Yeliz Cimen (Kivanc'in
Annesi)
----- Original Message -----
Sent: Tuesday, June 07, 2011 1:19 PM
Subject: RE: Yıl sonu gösterisi
merhabalar,
Bende okulun bu gerekli gereksiz isteklerinden
bunalmış durumdayım.İstekleri hiç bitmiyor iş artık eğitimden çıktı.Dün
okulu aradım Bahar Hanımla konuştum bu ücretin çok fazla ve gereksiz
olduğunu anlatmaya çalıştım ama bu ücretin kararını Ayşe Hanımın verdiğini,
yapacak birşey olmadığı söyledi. Diğer okullarla yarışmaya çalıştıklarını
düşünüyorum ama sadece bizim paramızla bunu yapmaya çalışıyorlar.Geçen
sene de kişi başı 25,00TL ödemiştik sayı artınca fiyat düşmüştü. yemek
olayıda çok gereksiz zavallı çocuklar, giyinip soyunurken ter içinde yemek
düşünülemez. Gezilerde çok fazla ve yorucu bir ağaç müzesi gezisi için
çocuklarımız saatlarce yolda ve okulda kaldı.Onlarada sosyal
faliyet adı altında(maddi çıkar doğrultusunda ) bunları yaşatmaya hakları
olmadığını düşünüyorum. Bugün okulla görüştüm 2 kişiden sonra fiyatın 20,00
tl ye düşeceği söylendi.Sanki satıcından ürün alıyoruz pazarlık usulüne
döndü(bir ürün alana 2. yarı fiyatına)....
Nurhan AYTIN(Görkem'in
annesi)
From:
ilknur...@istekisi.com.trTo:
nurhan...@hotmail.comSubject:
Fw: Yıl sonu gösterisi
Date: Tue, 7 Jun 2011 11:59:47 +0300
Sizde grubumuza katılabilirseniz
seviniriz.
İlknur AKOCAK UĞURLU
Genel Koordinatör
İstek İstanbul Teknik Isı Sistemleri
Tel: 0212 254 90
85(pbx)
Fax:0212 254 90 87
www.istekisi.com.tr
----- Original Message -----
Sent: Tuesday, June 07, 2011 11:56 AM
Subject: Re: Yıl sonu gösterisi
Merhabalar,
Bizde bu sürekli alınan ilave ücretlerden çok
sıkıldık.Gösteri konusunda ise bize hala fiyat bilgisi iletilmedi.İlginç olan
ise çocuklarımın yorgunlukları, stresleri ve uykusuzluklarının üzerine ben
ücret ödeyip, bunu da eğlence olarak görmemizin istenmesi.Bence artık biz grup
olarak bu gidişe dur demeliyiz....
Tabiiki faaliyet olacaktır.Ama bu sürekli şu
parası, bu parası tarzında olmamalıdır..Eğer olacaksa da bunun bir planı olması
lazım.Bizim iki çocuğumuz olduğu için her etkinlik için iki katı ücret
ödüyoruz.Aidat harici giderlerden bende muzdarip olduğumu belirtmek
isterim.
Hepinize ilginiz için teşekkür
ederim.
İlknur AKOCAK UĞURLU
Genel Koordinatör
İstek İstanbul Teknik Isı Sistemleri
Tel: 0212 254 90
85(pbx)
Fax:0212 254 90 87
www.istekisi.com.tr
----- Original Message -----
Sent: Tuesday, June 07, 2011 10:47
AM
Subject: RE: Yıl sonu gösterisi
Merhaba, ben okulla görüştüm, bize de çok geldi , gerçe
geçen sene de 25liraydı. Bu sefer yemekli olacağını söylendi,
yapacak birşey olmadığı için kabulettik. Baştan gösteriye kabuleymecektik:((
çünkü istekleri bitmiyor . fakat kalabalık gelenler için indirim yapılacak 2
kişi den sonra kişi başi 20tl, yani 3 kişi 80, 4kişi 100lira. Maya (Ege
Özdemirin annesi)
> From: Elif.Ka...@yapikredi.com.tr
> To:
minikk...@googlegroups.com
> Date: Tue, 7 Jun 2011 10:31:35
+0300
> Subject: RE: Yıl sonu gösterisi
>
> Merhaba
>
ben arda ve cerenin annesiyim
> bana mesaj geldi kişi başı 30tl olduğuna
dair
> ama henüz öğretmenleriyle ve ziya beyle görüşme fırsatım olmadı
> zaten kostüm ücretide verdik
> birde biz ikiz olduğumuzdan
herşey ikiye katlanıyor :))
>
> -----Original
Message-----
> From: minikk...@googlegroups.com
[mailto:minikk...@googlegroups.com] On Behalf Of
yeliz...@hotmail.com
> Sent: Tuesday, June 07, 2011 10:30 AM
>
To: minikkalpler
> Subject: Yıl sonu gösterisi
>
>
Merhabalar,
>
> Okulun yıl sonu gösterisine istinaden talep
edilen kişi başı ücret
> talebi ile ilgili olarak, okul ile görüşen,
itiraz edenler oldu mu? Bu
> konuya bir çözüm bulmamız
gerekiyor.
>
> Görüşlerinizi acil olarak paylaşmanızı rica
ediyorum.
>
> Yeliz Cimen (Kıvanç'ın
annesi)