Fw: Yıl sonu gösterisi

1 view
Skip to first unread message

İlknur AKOCAK UĞURLU

unread,
Jun 7, 2011, 7:29:37 AM6/7/11
to minikk...@googlegroups.com
Öyleyse bugün idareyi arayıp görüşmemiz için uygun zaman diye düşünüyorum.
 
İlknur AKOCAK UĞURLU
Genel Koordinatör
İstek İstanbul Teknik Isı Sistemleri
Tel: 0212 254 90 85(pbx)
Fax:0212 254 90 87
www.istekisi.com.tr
 
 
----- Original Message -----
Sent: Tuesday, June 07, 2011 2:13 PM
Subject: RE: Yıl sonu gösterisi

Ilknur hanim, sizinle ayni dusunceleri paylasiyorum.
Bana gelen sms mesajinda kisi basi 30 tl oldugu ve kisi sayisi arttikca fiyatin degisecegi yazmakta..
Kostum bedeli olarak alinan ucretin yanisira bir de katilanlar icin ucret talep edilmesini ben uygun gormuyorum.
Benim sahsi gorusum yilsonu gosterisine mahsus olmak uzere, anne ve babalarin ucretsiz olmasi, diger davetliler icin ise kisi basi 10.-TL olmasi yonundedir.
Cunku bu saat itibariyle tamamen ucretsiz olmasi talebimiz kabul gormeyecektir.
Ortada cocuklarimizin emekleri ve cabalari var. 
Ben bu konudaki gorusmelerimi Gamze Hanim a aktarmistim ama direkt okul idaresine aktarmamiz gerekiyor.
Ben bugun arayacagim.
Sizlerde sayet fiyat uygulamasi konusunda benimle ayni fikri paylasiyor iseniz sizlerinde aramasinda ve gorusmesinde fayda var.
 
Amacimiz herkesin mutlu olabilecegi dogru ve ortak bir cozum bulmak.
 
Goruslerinizi bekliyorum.
 
Listemizde olmayan ve tanidiginiz veliler varsa gruba katmanizi rica ederim.
 
Yeliz Cimen (Kivanc'in Annesi)
 

 
----- Original Message -----
Sent: Tuesday, June 07, 2011 1:19 PM
Subject: RE: Yıl sonu gösterisi

merhabalar,
Bende okulun bu gerekli gereksiz isteklerinden bunalmış durumdayım.İstekleri hiç bitmiyor iş artık eğitimden çıktı.Dün okulu aradım Bahar Hanımla konuştum bu ücretin çok fazla ve gereksiz olduğunu anlatmaya çalıştım ama bu ücretin kararını Ayşe Hanımın verdiğini, yapacak birşey olmadığı söyledi. Diğer okullarla yarışmaya çalıştıklarını düşünüyorum ama sadece bizim paramızla bunu yapmaya çalışıyorlar.Geçen sene de kişi başı 25,00TL ödemiştik sayı artınca fiyat düşmüştü. yemek olayıda çok gereksiz zavallı çocuklar, giyinip soyunurken ter içinde yemek düşünülemez. Gezilerde çok fazla ve yorucu bir ağaç müzesi gezisi için çocuklarımız saatlarce yolda ve okulda kaldı.Onlarada sosyal faliyet adı altında(maddi çıkar doğrultusunda ) bunları yaşatmaya hakları olmadığını düşünüyorum. Bugün okulla görüştüm 2 kişiden sonra fiyatın 20,00 tl ye düşeceği söylendi.Sanki satıcından ürün alıyoruz pazarlık usulüne döndü(bir ürün alana 2. yarı fiyatına)....
 
Nurhan AYTIN(Görkem'in annesi)
 

From: ilknur...@istekisi.com.tr
To: nurhan...@hotmail.com
Subject: Fw: Yıl sonu gösterisi
Date: Tue, 7 Jun 2011 11:59:47 +0300

Sizde grubumuza katılabilirseniz seviniriz.

İlknur AKOCAK UĞURLU
Genel Koordinatör
İstek İstanbul Teknik Isı Sistemleri
Tel: 0212 254 90 85(pbx)
Fax:0212 254 90 87
www.istekisi.com.tr
 
 
----- Original Message -----
Sent: Tuesday, June 07, 2011 11:56 AM
Subject: Re: Yıl sonu gösterisi

Merhabalar,
 
Bizde bu sürekli alınan ilave ücretlerden çok sıkıldık.Gösteri konusunda ise bize hala fiyat bilgisi iletilmedi.İlginç olan ise çocuklarımın yorgunlukları, stresleri ve uykusuzluklarının üzerine ben ücret ödeyip, bunu da eğlence olarak görmemizin istenmesi.Bence artık biz grup olarak bu gidişe dur demeliyiz....
 
Tabiiki faaliyet olacaktır.Ama bu sürekli şu parası, bu parası tarzında olmamalıdır..Eğer olacaksa da bunun bir planı olması lazım.Bizim iki çocuğumuz olduğu için her etkinlik için iki katı ücret ödüyoruz.Aidat harici giderlerden bende muzdarip olduğumu belirtmek isterim.
 
Hepinize ilginiz için teşekkür ederim.
 
 
 

İlknur AKOCAK UĞURLU
Genel Koordinatör
İstek İstanbul Teknik Isı Sistemleri
Tel: 0212 254 90 85(pbx)
Fax:0212 254 90 87
www.istekisi.com.tr
 
 
----- Original Message -----
Sent: Tuesday, June 07, 2011 10:47 AM
Subject: RE: Yıl sonu gösterisi

Merhaba, ben okulla görüştüm, bize de çok geldi , gerçe geçen sene de 25liraydı. Bu sefer yemekli olacağını söylendi, yapacak birşey olmadığı için kabulettik. Baştan gösteriye kabuleymecektik:(( çünkü istekleri bitmiyor . fakat kalabalık gelenler için indirim yapılacak 2 kişi den sonra kişi başi 20tl, yani 3 kişi 80, 4kişi 100lira. Maya (Ege Özdemirin annesi)
> From: Elif.Ka...@yapikredi.com.tr
> To: minikk...@googlegroups.com
> Date: Tue, 7 Jun 2011 10:31:35 +0300
> Subject: RE: Yıl sonu gösterisi
>
> Merhaba
> ben arda ve cerenin annesiyim
> bana mesaj geldi kişi başı 30tl olduğuna dair
> ama henüz öğretmenleriyle ve ziya beyle görüşme fırsatım olmadı
> zaten kostüm ücretide verdik
> birde biz ikiz olduğumuzdan herşey ikiye katlanıyor :))
>
> -----Original Message-----
> From: minikk...@googlegroups.com [mailto:minikk...@googlegroups.com] On Behalf Of yeliz...@hotmail.com
> Sent: Tuesday, June 07, 2011 10:30 AM
> To: minikkalpler
> Subject: Yıl sonu gösterisi
>
> Merhabalar,
>
> Okulun yıl sonu gösterisine istinaden talep edilen kişi başı ücret
> talebi ile ilgili olarak, okul ile görüşen, itiraz edenler oldu mu? Bu
> konuya bir çözüm bulmamız gerekiyor.
>
> Görüşlerinizi acil olarak paylaşmanızı rica ediyorum.
>
> Yeliz Cimen (Kıvanç'ın annesi)
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages