Grup: http://groups.google.com/group/minikkalpler/topics
raif kesgin <raifk...@gmail.com> Apr 26 12:39PM +0300
MERHABALAR BEN MAHMURE KESGİN,
YIL SONU GÖSTERİ ÜCRETİ BİZE DE ÇOK GELDİ. AYŞE HANIMLA GÖRÜŞTÜM FİYAT
KONUSUNDA BİR İNDİRİM OLAMAYACAĞINI SÖYLEDİ BEN DE BAŞAK'I GÖSTERİYE
KATMAYI DÜŞÜNMÜYORUM.
Serdar Ozel <serda...@gmail.com> Apr 26 01:48PM +0300
Merhabalar,
Biz de bu şartlarda Elvan'ın gösteriye katılmayacağını okula bildirdik.
Eylem - Serdar Özel
On 26.04.2012 12:39, raif kesgin wrote:
Bu iletiyi, minikkalpler Google Grubu'na abone olduğunuz için aldınız.
E-posta ile yayın gönderebilirsiniz.
Bu grubun aboneliğinden çıkmak için boş bir ileti gönderin.
Diğer seçenekler için grubu ziyaret edin.