Confirmare apartenență grup.

Elena Fintina

to Mincu'83

Pe mie., sept. 6, 2023 la 11:23, Elena Fintina
Bună ziua drag grup, dragi colegi.

Sunt Fîntînă Elena,  fostă Șerban Elena,  zisă Ileana poreclită Nana.
Sunt din fericire încă  activă,
și am aceeași adresă  de mail: <elenaf...@yahoo.com >, personal +firmă.

Sunt pe plaja din Olimp, pe care cu familia mărită din 31 ianuarie, ne bucurăm cu toții de soare.
Pe data de 14 ne reintoarcem in Brașov, făcând un popas și la munte, la Sinaia.
Fetele mele se reîntorc în GB pe data de 20 septembrie.
Ne revedem cu toții din grup, cu voia lui Dumnezeu, după cum am înțeles, peste 5 ani.

Distracție, sănătate și bună dispoziție, vă doresc.

Ileana.

Elena Fintina

to Mincu'83, Elena Fintina