Faulting application excel.exe,

Ümit Yurt

bilgisayarım olay görüntüleyicide sürekli aşağıdaki hatayı veriyo
bu hatanın kaynağı nedir acaba yardımlarınız için teşekkürler.

Kaynak :Microsoft Office 10
Olay Kimliği : 1000

Faulting application excel.exe, version 10.0.6834.0, faulting module
user32.dll, version 5.0.2195.7133, fault address 0x00048b53.

Sevgi Sifyan

Sisteminizde Excel kullanırken nasıl sorunlarla karşılaşıyorsunuz?

--
Sevgi Sifyan

"Ümit Yurt" <mit...@discussions.microsoft.com> wrote in message

Ümit Yurt

Excel de yazdıklarımı kaydedemiyorum. bu hatayı verdiğinde yönet konsolunu
bile açamıyorum bide outlook kendikendine kapanıyor birbiri ile bi alakası
olabilirmi?

Sevgi Sifyan

açıkçası birbirinden bağımsız hatalar gibi görünüyor, genel olarak virüs
taraması ofisin son service pack'lerinin geçilmesi, windows'un güncellenmesi
ilk yapacağınız adımlar olabilir.

--
Sevgi Sifyan

"Ümit Yurt" <mit...@discussions.microsoft.com> wrote in message

Haldun BOZ

sisteminizi kontrol etmenizde fayda var, virüs olabilir.